مدیران خودروعصر اعتبار

۲ میلیون یورو افزایش سرمایه "ihome.ir، جامع‌ترین وبسایت املاک کشور"

عصر ساختمان- "Ihome.ir" توانست در ۶ ماه فعالیت خود ، بیش از ۵۰۰ هزار نفر بازدید کننده در ماه جذب کند و این اتفاق بسیار خوبی برای این سایت به شمار میرود، چراکه این وب سایت با تزریق ۲ میلیون یورو در سال ۹۶ خدمات خود را بیش از پیش گسترش می دهد ودر سراسر ایران به فعالیت می پردازد.

۲ میلیون یورو افزایش سرمایه "ihome.ir، جامع‌ترین وبسایت املاک کشور"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»، دراین خصوص گفت و گویی با محمدحسین رفعت نژاد مدیرعامل سایت ”ihome.ir”داشتیم.
    محمدحسین رفعت نژاد با اشاره به شروع فعالیت این شرکت گفت: ”ihome.ir” از سال 1395 با مشارکت شرکت ملک‌ نمای ایرانیان تاسیس شد و روند راه اندازی آن تا 1 مرداد95 ماه طول کشید. هم اکنون ”ihome.ir”با تمام امکانات ازجمله 125 نفر پرسنل در دفتری مجهز مشغول به کار است. هم اکنون یک هزار آژانس املاک و 12 هزار نفر مشاور املاک از طریق ”ihome.ir”  به فعالیت می پردازند.
    شرکت ما از ابتدا با جذب سرمایه خارجی 1 و نیم میلیون یورویی فعالیت خود را با تمام ظرفیت آغاز کرد و طبق برنامه های توسعه ایی شرکت و تصمیم هیئت مدیره تا 12 ماه آینده بالغ بر 2 میلیون یورو سرمایه مجدد به شرکت تزریق خواهد شد. وی با اشاره به مطلب فوق افزود: این مبلغ قابل توجه در جهت ارائه بسته های خدماتی و آموزشی به مشاورین املاک و سازندگان در سطح شهر تهران و 3 کلانشهر دیگر هزینه خواهد شد.
    وی با اشاره به گسترش خدمات در سطح کشور ادامه داد: در نظر داریم با ایجاد نمایندگی های مستقل در سطح کشور فعالیت های متعددی در این شهرها داشته باشیم تا سایر شهرها هم از خدمات ihome.ir  بهره ببرند. هدف ازاجرای این طرح توسعه ایی آموزش و آگاهی مشاورین املاک از ظرفیت های خود در سراسر کشور است.
    مدیر عامل”ihome.ir” با اشاره به تعداد بازدید کنندگان وب سایت افزود: ”ihome.ir” به جمع وب سایت هایی پیوست که در ماه بیش از نیم میلیون نفر بازدید کننده دارد. این وب سایت در کمتر از 6 ماه به این تعداد بازدید رسیده که باعث شد تا بیش از پیش امید به سازندگی و پیشرفت داشته باشیم.
    رفعت نژاد در خصوص مذاکراتی  که با اتحادیه مشاورین املاک انجام شده است افزود: ما در مجموعه ihome.ir.ir، یک رسالت اجتماعی تعریف کردیم که آموزش و بهبود در روند فعالیت مشاورین املاک یکی از مهمترین این وظایف به شمار می رود. در این رابطه همایشی هم با مشارکت اتحادیه مشاورین املاک برگزار کردیم با عنوان مذاکره ، زبان بدن ،فروش و بازاریابی  که با حضور 420 مشاوراملاک سمینارها و برنامه های متنوعی برگزار شد.
    وی با تاکید بر رعایت رسالت آموزشی شرکت و اقدامات صورت گرفته در این خصوص ادامه داد: ما در حال حاضر دپارتمان آموزش ihome.ir  را داریم که در خصوص مذاکره و فروش در حوزه های آنلاین و آفلاین در حال آموزش به مشاورین املاک هستیم ،تا بتوانند با حداکثر توان خود در این زمینه به فعالیت بپردازند و اصول مشاوره و فروش در این حوزه را فراگیرند.
    رفعت نژاد افزود: ما به عنوان یک مجموعه خصوصی در حال تهیه متریال هایی هستیم تا بحث های حقوقی رو هم به مشاورین آموزش دهیم و با ارائه جزواتی به آژانس های املاک، آنها را از تمام قوانین آگاه کنیم. وی افزود: تا به حال بهترین بازخورد را از ارائه این آموزش ها داشتیم و رسالت اجتماعی خود را بهترین شکل انجام دادیم.
    وی در ادامه به شایعات برخی از خبر گزاری ها مبنی بررکود وب سایت های مشاور املاک گفت: تمام مستندات و روند فعالیت شرکت صحه براین مطلب دارد که شرکت بیش ازپیش در حال فعالیت است و افزایش سرمایه گذاری نشان دهنده تداوم در سود دهی این شرکت به شمار می رود. ما در حال حاضر، در تمامی بخش‌ها به جذب نیرو اقدام می‌کنیم و امیدواریم دیگر وبسایت‌های فعال در این حوزه نیز موفقیت‌های بیشتر و پایدارتری را تجربه کنند چرا که در نهایت، رونق وبسایت‌های فعال در حوزه مسکن، می‌تواند تاثیر شایانی بر خروج بازار مسکن از رکود داشته باشد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو