مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن اعلام کرد:

اتمام ساخت تمامی واحدهای سیل زده تا ابتدای مهر ماه

عصر ساختمان- مهدیان گفت: ساخت تمامی واحدهای خسارت دیده بر اثر سیل در استان های آذربایجان غربی و شرقی تا ابتدای مهر ماه در صورت همکاری ساکنان به اتمام می رسد

اتمام ساخت تمامی واحدهای سیل زده تا ابتدای مهر ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزاله مهدیان معاون مسکن روستایی بنیادمسکن با اشاره به اینکه کار اجرایی از جمله فنداسیون و پی کنی واحدهای تخریب شده در مناطق سیل زده آغاز شده است، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی کارهای اجرایی و آواربردرای به سرعت در حال انجام است.
    وی در ادامه افزود: خوشبختانه با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات مسکن روستایی که معادل 20میلیون تومان به هر واحد مسکونی روستایی علاوه بر کمک‌های بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود. 
    پرداخت بخشی از تسهیلات به صورت تنخواه از سوی دولت
    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: دولت بخشی از تسهیلات قرض الحسنه و کمک‌های بلاعوض را به صورت تنخواه به بنیاد مسکن پرداخت کرد که کمک بسیاری برای تسریع در کار‌ها بود.
    مهدیان با اشاره به اینکه تا ابتدای مهر ماه ساخت تمامی واحدهای خسارت دیده بر اثر سیل به اتمام می‌رسد، افزود: در صورتی که روستاییان سیل زده در ساخت واحدهای خود همکاری های لازم را انجام دهند بنیاد مسکن ساخت تمامی واحد‌ها ظرف 5 ماه آینده به اتمام می‌رساند.

    متقاضیان حاضر به همکاری برای ساخت واحد مسکونی نیستند
    وی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده در مسیر رودخانه قرار داشت که با وقوع سیل این خانه‌ها از بین رفته است، اظهار داشت: بنیاد مسکن برای این متقاضیان زمین هایی را در نظر گرفته است، اما برخی از ساکنان حاضر نیستند خانه‌های خود را در جایی دیگر درست کنند که این موضوع باعث کندی کار می‌شود.
    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن یادآور شد: هیچ واحد مسکونی روستایی جدید در حریم رودخانه‌ها ساخته نمی‌شود.
    مهدیان در خصوص میزان تسهیلات پرداخته شده به واحدهای خسارت دیده نیز گفت: 20میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی، 30 میلیون تومان تسهیلات بازسازی به واحدهای مسکونی در شهر‌ها، 5میلیون تومان کم بلا عوض در روستا‌ها و 6میلیون تومان به شهر‌ها پرداخت می‌شود.

    وی تصریح کرد: برای واحدهای مسکونی که خسارت جزئی دیده اند نیز تسهیلات از جمله تا سقف 12میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است، همچنین 2میلیون تومان نیز تسهیلات برای خرید لوازم خانگی نیز به آسیب دیدگان پرداخت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو