مدیران خودروعصر اعتبار

هفته آینده ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر پرند افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- بنابر اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند، هفته آینده ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر از پروژه کیسون افتتاح خواهد شد.

هفته آینده ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر پرند افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، با افزایش وام از 30 به 40 میلیون تومان سرعت ساخت و ساز در شهر جدید پرند افزایش یافته و گفته می‌شود هفته آینده بالغ بر 1000 واحد از پروژه 16 هزار و 80 واحدی مسکن مهر کیسون افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

    طی بازدیدی که علی‌اکبر طاهری - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند - از این پروژه صورت داده، آخرین اقدامات انجام گرفته در این سایت، برنامه زمان‌بندی تحویل واحد، روند اجرای کار در فازهای 10 گانه این پروژه و نیز ساخت بناهای تجاری مورد بررسی قرار گرفته است.

    در روزهای اخیر نیز با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر پرند افتتاح شد.

    بر اساس وعده مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از 25 هزار واحد باقی مانده شهر جدید پرند 17 هزار و 500 واحد که دارای متقاضی موثر است تا پایان دولت یازدهم تکمیل می‌شود. لذا می توان گفت که پرونده مسکن مهر پرند در این دولت بسته می‌شود. واحدهای خالی هم می‌تواند با برداشتن شرایط چهارگانه به افراد و تعاونی‌های متقاضی واگذار شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درخصوص آخرین وضعیت مسکن مهر این شهر با اشاره به بحث افزایش تسهیلات وام از 30 به 40 میلیون تومان نیز گفت: بر این اساس  آورده مردم در سایت‌های مسکن مهر افزایش یافت که قطعا به تکمیل هر چه سریعتر پروژه ها منجر خواهد شد.

    علی اکبر طاهری افزود: با توجه به اینکه 70درصد پیمانکاران، قرارداد با بانک مسکن دارند و تسهیلات جذب کردند، موظف هستند براساس جدول زمانبندی واحدها را تحویل دهند.

    وی با اشاره به وجود 7 هزار و 500 واحد فاقد متقاضی، به پیشرفت 40 درصدی این واحدها اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه‌ها از 40 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تعاونی‌ها و ارگان‌هایی که نیاز به واحد مسکونی دارند، همکاری می‌کنیم.

    طاهری افزود: براساس دستور وزیر راه، واحدهای مسکن مهر را پس از تکمیل تامین آب، برق و فاضلاب تحویل می دهیم. واحدها با امکانات کامل تحویل متقاضیان می‌شود و 48 ساعت بعد از سکونت متقاضیان، انشعاب گاز نیز نصب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی