مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان استان گیلان از سوی سپاه

عصر ساختمان- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان استان گیلان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال انجام است.

ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان استان گیلان از سوی سپاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در رشت به مناسبت دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در استان گیلان هم مانند دیگر استان‌های ایران اسلامی در سال 58 با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور ستارگان درخشانی چون شهید قلی‌پور سپاه پاسداران تاسیس شد.

    وی تصریح کرد: سپاه پاسداران با دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) برای حفاظت از انقلاب اسلامی بر اساس مسائل معنوی پایه گذاری شد تا نیروهای مردمی که برای دفاع از جان مردم برخاستند با روحیه انقلابی و معنویت رشد یافته و امروز به‌عنوان یک نیروی مقتدر از انقلاب پاسداری کنند.

    فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه به اقرار همگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات شایانی ارائه داده است ابراز داشت: محرومیت زدایی در دستور کار سپاه قرار دارد و آنچه در توان دارد در این مسیر به‌کار می‌گیرد.

    دوهندو با اشاره به اینکه قرارگاه‌های بسیج سازندگی در سال 95 در ساخت مسکن برای محرومان ورود کرد اعلام کرد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان استان گیلان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال انجام است.

    فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: سهم سپاه رشت از ساخت مسکن برای محرومان 49 خانه بود که تاکنون 20 خانه تحویل داده شده و ساخت 10 خانه در این هفته پایان می‌یابد و به محرومان تحویل داده می‌شود.

    وی با بیان اینکه ساخت بقیه خانه‌ها تا 80 درصد پیشرفت داشته است اذعان داشت: ساخت بقیه خانه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه انجام می‌شود و قرارگاه‌های بسیج سازندگی همزمان در سطح استان گیلان در حال احداث هستند.

    دوهندو با تاکید بر اینکه ساخت این خانه‌ها تا سقف 20 میلیون تومان هزینه داشته و هزینه‌های دیگر ساخت این مسکن با تلاش بسیجیان حوزه‌های بسیج و کمک خیران انجام می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که محرومان صاحب خانه شوند.

    وی با اشاره به اینکه سپاه به‌وجود آمده تا از مردم و انقلاب حفاظت کند گفت: وظیفه سپاه این است که در شرایط بحرانی با تمام قوا و امکانات کنار مردم باشد همانطور که در شرایط بارش برف سال گذشته آنچه در توان داشت در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار داد تا مردم کمترین آسیب را متحمل شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار