مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداراوشان، فشم ومیگون:سرانه فضای سبزاین شهرها به۱۹۰مترمربع رسیده است

عصر ساختمان- شهردار اوشان؛ فشم و میگون با اشاره به احداث ۴ پارک جدید گفت: سرانه فضای سبز در شهرهای اوشان؛ فشم و میگون از ۱۰۱ متر به ۱۹۰ متر مربع افزایش یافت.

شهرداراوشان، فشم ومیگون:سرانه فضای سبزاین شهرها به۱۹۰مترمربع رسیده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، سعید علی بخشی افزود: شهرداری اوشان؛ فشم و میگون 62 سال پیش یعنی در سال 1334 با تبدیل این مناطق به شهر تشکیل شد..
    وی ادامه داد: شهرداری را با 10 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم که بودجه شهرداری نیز از 12 میلیارد تومان اکنون به 62 میلیارد تومان افزایش یافت.
    علی بخشی تصریح کرد: در حال حاضر 9 هزار و 430 متر زمین با ارزش 23 میلیارد تومان تملک برای اجرای پروژه های این شهر هزینه شده است.
    شهردار اوشان؛ فشم و میگون خرید معدن سنگ زیگاه با ظرفیت برداشت سالیانه 36 هزار تن سنگ، اختصاص بیش از 22 هزار هکتار عرصه برای طرح های گردشگری، کاهش صدور پروانه های ساخت و ساز از 193 پروانه به 33 پروانه را از عملکرد این شهرداری عنوان کرد.
    وی در ادامه از احداث اولین پد هلی کوپتر شرق استان تهران خبر داد و گفت: طی جلسه ای که با رییس مرکز اورژانس تهران داشتیم مقرر شد با احداث آشیانه هلی کوپتر اورژانس هوایی در این شهر مستقر شود.
    علی بخشی در ادامه از مشکلات این شهرداری خبر داد و گفت: طبق آمار جمعیتی شهرداری اوشان؛ فشم و میگون حدود 8 هزارنفر جمعیت ثابت دارد اما در ایام تعطیل حدود 200هزار خودرو وارد حریم شهری می شوند و جمعیت این شهرها به حدود 300 هزار نفر افزایش می یابد.
    وی یادآور شد: از سال 93 اجرای پروژه های عمرانی در شهرداری به سرعت انجام شد چرا که 80 درصد اعتبارات به پروژه های عمرانی اختصاص یافت.
    علی بخشی احداث یک ایستگاه آتش نشانی؛ احداث 4 پارک؛ احداث و تجهیز اولین موزه مردم شناسی بخش رودبار قصران؛ اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری؛ احداث و تجهیز زیرساخت های شهری از جمله شبگه گاز؛ فاضلاب و اتمام پروژه پایش تصویری شهری را از اقدامات شهرداری اوشان؛ فشم و میگون در دوره چهارم شورای اسلامی اعلام کرد.
    وی در ادامه از پارک ورودی شهر خبر داد و افزود: روزگاری این فضا به زباله دانی تبدیل شده بود که با تبدیل این فضا به پارک در حال حاضر ورودی شهر به یک پارک زیبا؛ مفرح و با امکانات به روز از جمله نورپردازی و فضای سبز زیبا برای مردم به ویژه مهمانان گردشگر تبدیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار