مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

مسکن نیازمندان بهزیستی با کمک راه و شهرسازی تامین می شود

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تاکنون ۲۰۱ واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول در قزوین ساخته شده که ۱۰۱ واحد با همکاری راه و شهرسازی بزودی واگذار می شود.

مسکن نیازمندان بهزیستی با کمک راه و شهرسازی تامین می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، علیرضا وارثی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان که روز پنجشنبه در اداره بهزیستی قزوین برگزار شد گفت: برای تامین مسکن نیازمندان در حوزه اجتماعی و حمایتی با همکاری راه و شهرسازی اقدام لازم صورت می گیرد.

    وی اضافه کرد: در راستای کاهش آسیب پذیری سکونت گاههای روستایی و هچنین تامین مسکن اقشار کم درآمد شهری در سال جاری با راه و شهرسازی تفاهم نامه مشترکی امضاء خواهد شد.

    مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به مفاد تامین مسکن جمعیت هدف تحت پوشش بهزیستی در قانون برنامه ششم توسعه بیان کرد: کاهش 25 درصدی آسیبهای اجتماعی از برنامه های سازمان در تأمین مسکن نیازمندان حوزه اجتماعی و حمایتی است.

    وارثی تصریح کرد: در سال گذشته برای 201 خانواده دارای حداقل دو عضو معلول مسکن مورد نیاز انها تامین شده که از این تعداد 110 واحد با همکاری راه و شهرسازی استان به زودی تحویل می شود و برای 71 نفر نیز مسکن مهر  جانمایی شده است.

    وی بیان کرد:درحال حاضر  135 خانواده دارای دو عضو معلول فاقد مسکن نیز شناسایی شده که با همکاری دستگاه های عضو نهضت مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش در سال آینده مسکن آنها پیگیری و تامین خواهد شد.

    مدیرکل بهزیستی استان یادآورشد: تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر  با تامین مسکن خانواره های دارای حداقل دو عضو معلول، کمک به تامین نیاز خانواره های روستایی، تامین سهم آورده و نیز مسکن افراد تحت پوشش از طریق اجرای طرح مسکن اجتماعی و حمایتی از هدف گذاری بهزیستی استان بر اساس سرفصل کاری ستاد مسکن مددجویان بهزیستی کشور است.

    مدیرکل بهزیستی قزوین بیان کرد: مناسب سازی مسکن مهر برای معلولان تحت حمایت بهزیستی استان صورت نگرفته اما در احداث فاز جدید مسکن مهر استان مناسب سازی مسکن برای معلولان پیش بینی شده است.

    در این مراسم با اهدا لوح سپاس از خدمات حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان و همکاران آنها برای تعامل مستمر در تامین مسکن جمعیت هدف تحت پوشش بهزیستی استان قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی