مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان حج و زیارت :

تکمیل تامین مسکن حجاج در مدینه

عصر ساختمان- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاه‌های مورد نیاز حجاج سال ۹۶ اجاره شده است.

تکمیل تامین مسکن حجاج در مدینه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از پارس نیوز،  حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در نشست یک روزه نشست مسئولین دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، گفت: با تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت بخاطر سپردن مسئولیت سازمان حج و زیارت، امیدوارم که با همراهی شما مدیران، کارگزاران و همکاران بعثه و سازمان حج و زیارت در ایفای این مسئولیت موفق عمل نمائیم.
    رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان در ادامه با اشاره به مذاکرات حج سال جاری و آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حج امسال اظهار داشت: امیدوار هستم که حج امسال با عزت و توام با آرامش و اطمینان انجام شود و طلیعه آن در مذاکرات حج امسال نشان از تحقق یک حج آرام دارد که یقیناً این مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جدی است.
    معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی کافی به زائران حج سال جاری گفت: لازم است انتقال اطلاعات و آگاهی بخشی به عموم مردم بویژه زائران امسال در سطح گسترده انجام پذیرد همچنین دست اندرکاران با تجربه حج از جمله روحانیون معزز و مدیران محترم کاروان‌ها که حلقه وصل سازمان حج و بعثه با مردم هستند، توجیه کافی شده و این عزیزان نکات مهم را به زائران اعزامی به حج در زمان لازم گوشزد کنند.
    وی در این خصوص اضافه کرد: از هم اکنون بایستی جلسات توجیهی منظمی جهت آموزش زائران حج سال جاری برگزار شود.
    محمدی در بخش دیگری از سخنان خود در اجاره مسکن حجاج توضیح داد: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاه‌های مورد نیاز حجاج سال 96 اجاره شده است.
    وی افزود: هماهنگی‌های خوبی با وزیر حج و عمره و سایر مسئولین عربستان برقرار شده و تیم‌های کارشناسی در زمینه اسکان، حمل و نقل، تغذیه و انفورماتیک به موقع به عربستان اعزام شده‌اند و مشغول تمهید امور هستند.
    رئیس سازمان حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص منابع انسانی حج گفت: طبق برنامه‌ریزی در حج امسال افراد با تجربه و خبره و توانمند بکار گرفته می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی