مدیران خودروعصر اعتبار

یک مسئول در وزارت راه خبرداد؛

اتصال ۵ مرکز استان به شبکه ریلی تا پایان ۹۶

عصر ساختمان- معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت:ساخت ۸۲۴ کیلومتر راه در برنامه اقتصاد مقاومتی تعریف شده که ۵۷۶ کیلومتر آن، تاکنون ساخته شده است.

اتصال ۵ مرکز استان به شبکه ریلی تا پایان ۹۶
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر ، محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در  جلسه بررسی اهداف محقق شده در سال 1395 و پیش‌بینی اهداف تدوین شده شرکت ساخت و توسعه برای اجرا در سال 96 از  انتقال 41 پروژه از ستاد وزارت راه و شهرسازی به شرکت ساخت وتوسعه خبر داد و افزود: در برنامه‌ ریزی سال 1396، ساخت 7 هزار و 263 کیلومتر راه با اعتبار 5 هزار و 72 میلیارد ریال در قالب 41 پروژه به شرکت ساخت محول شده است؛ در حالی که اعتبار پروژه‌های تکلیفی این معاونت در سال 96، حدود 10 درصد نسبت به سال گذشته نیز کاهش یافته است.

    معاون مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه عنوان کرد: ساخت 824 کیلومتر راه و بزرگراه در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شده که ساخت 576 کیلومتر آن، معادل 70 درصد تاکنون محقق شده است.

    کدخدازاده همچنین در تشریح برنامه‌های سال 1396 اظهار داشت: در برنامه‌های تعیین شده سال جاری بهره‌برداری از 920 کیلومتر راه و بزرگراه تعریف شده که از این میزان، 807 کیلومتر آن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و شامل 685 کیلومتر بزرگراه، 122 کیلومتر راه اصلی با اعتبار مورد نیاز 17 هزار و 640 کیلومتر است.

    در ادامه این جلسه، جبارعلی ذاکری معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به تأکید دولت بر گسترش خطوط ریلی، برنامه‌ریزی شده است تا در سال جاری، 5 مرکز استان به شبکه ریلی متصل شوند.

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه نیز ضمن ارایه گزارشی از اعتبارات مصوب شده و تخصیص یافته در سال گذشته گفت: در سال 1395، 15 هزار و 252 میلیارد ریال اعتبار برای معاونت ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت به تصویب رسید که 946 میلیارد ریال آن، معادل 6 درصد محقق شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو