مدیران خودروعصر اعتبار

طاهری اعلام کرد؛

افتتاح ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در پرند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر در پرند تا پایان دولت یازدهم بسته می‌شود، گفت: شرایط ویژه‌ای برای واگذاری واحدهای خالی از سکنه در پرند گذاشته ایم.

افتتاح ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در پرند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر طاهری مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه جلسات مختلفی با وزارت راه وشهرسازی و وزارت نیرو برای رسیدگی به وضعیت آب و برق و فاضلاب واحد‌های مسکن مهر در پرند برگزار کرده ایم، گفت: خوشبختانه با تزریق نقدینگی که انجام شد اقدامات اولیه شروع شده و امیدوار هستیم این کار تسریع پیدا کند.

    وی با اشاره ارتقای تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات مسکن مهر در پرند بانک مسکن همکاری خوبی داشته و سال گذشته قرارداد‌ها بین پیمانکاران با دفترخانه‌ها  وبانک‌ها انجام و تسهیلات جذب پروژه مسکن مهر شد. 

    مدیرعامل شرکت عمران پرند تصریح کرد: همزمان با قول رییس جمهور در بسته شدن پرونده مسکن مهر سعی کرده ایم با تسریع در ساخت و ساز تا پایان دولت پرونده مسکن مهر در پرند بسته شود.

    طاهری با اشاره به اینکه 1200 واحد مسکن مهر در اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد، افزود: روند افتتاح واحدهای مسکن مهر همچنان ادامه دارد و ظرف دو سه ماه آینده واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

    شرایط ویژه برای واگذاری واحدهای خالی مسکن مهر در پرند

    مدیرعامل شرکت عمران پرند در خصوص واگذاری واحدهای خالی مسکن مهر نیز گفت: حدود 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر خالی از سکنه است که سعی کرده ایم با برداشتن شرایط 4 گانه واگذاری مسکن مهر از جمله حذف فرم ( ج ) این واحد‌ها را به متقاضیان واگذار می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی