مدیران خودروعصر اعتبار

سرمایه گذاری ۱۸۸میلیارد ریالی دولت یازدهم در شهرک صنعتی خمین

عصر ساختمان-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: سال گذشته با سیاست های تشویقی دولت تدبیر و امید برای افزایش سرمایه گذاری صنعتی در زادگاه معمار کبیر انقلاب، ۱۸۸ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال در تنها شهرک صنعتی این شهرستان سرمایه گذاری شد.

سرمایه گذاری ۱۸۸میلیارد ریالی دولت یازدهم در شهرک صنعتی خمین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا, محمد رضا سلیمانی  افزود: این میزان اعتبار برای راه اندازی 12 واحد تولیدی و صنعتی در زمینه نوارهای پی وی سی، بسته بندی کودهای ارگانیک، کاغذ سازی، صنایع غذایی و فلزی سرمایه گذاری شده است .
    وی ادامه داد: با راه اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی 280 فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم شده است.
    سلیمانی بیان کرد: بسته حمایتی و تشویقی دولت یازدهم در زادگاه امام راحل سبب ترغیب صنعتگران به سرمایه گذاری در این شهرستان شده است.
    رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خمین گفت: استقرار شهرستان خمین در فهرست مناطق کمتر توسعه بهترین امتیاز برای سرمایه گذاری در این شهرستان است.
    وی افزود: خمین در دولت یازدهم در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفت و بر اساس ماده 31 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هر سرمایه گذاری که در بخش های تولیدی و معدنی شهرستان خمین اقدام به فعالیت کند تا 13 سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهد بود.
    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خمین ادامه داد: این مزایا به صنعتگرانی که در شهرک و نواحی صنعتی سرمایه گذاری کنند تعلق می گیرد و سرمایه گذاری در دیگر نقاط شهرستان نیز مشمول معافیت مالیاتی 10 ساله است.
    سلیمانی گفت: دولت یازدهم از سرمایه گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته حمایت می کند تا با تزریق منابع مالی در بخش صنایع و تولید، آهنگ توسعه این مناطق شتاب دهد.
    وی اظهارکرد: مزیت بهره برداری از معافیت مالیاتی در مناطق دیگر 20 درصد در مدت چهار سال از تاریخ بهره برداری صنعتی است.
    سلیمانی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی ممتاز خمین همچون قرار گرفتن در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته و معافیت های خاص مالیاتی از جمله مزیت های این شهرستان در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
    160 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در خمین فعال است که حدود دو هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار