مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام:

ایلام رتبه چهارم کشور در مدرسه سازی را کسب کرد

عصر ساختمان -مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: ایلام رتبه چهارم کشور در مدرسه سازی را کسب کرده است.

ایلام رتبه چهارم کشور در مدرسه سازی را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، سعید هژبری در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره نوزدهمین خیرین مدرسه‌سازان، نقش صداوسیمای مرکز ایلام در امر مدرسه‌سازی را کاملاً محسوس عنوان کرد و گفت: نقش ارزنده رسانه استانی در تشویق و ترغیب خیرین در امر مدرسه‌سازی باعث مشارکت، رشد و اعتبارات برای ساخت مدارس در سطح استان و مناطق محروم و روستایی شده است.

    وی به برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان اشاره کرد و افزود: با ساخت 88پروژه و مشارکت بسیار بالای خیرین در ساخت بیش از 55پروژه مدرسه‌سازی اداره کل نوسازی مدارس توانسته است در جایگاه چهارم کشوری قرار گیرد و خواستار همکاری و همراهی رسانه استانی در پخش زیرنویس، تیزر و پوشش مناسب خبری و تصویری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان در اردیبهشت‌ماه امسال شد.

    علیرضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای پوشش مطلوب نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، گفت: رسانه استانی با پوشش جمعیتی 91درصدی دیجیتال در استان و میانگین مخاطب بیش از 80درصد، یکی از پربیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیونی در کشور است.

    وی تصریح کرد: صداوسیمای مرکز ایلام برای ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و تشویق خیرین و نیکوکاران در امر مدرسه‌سازی آمادگی کامل دارد.

    شیروی با اشاره نقش و تأثیر صداوسیما در افزایش فرهنگ مدرسه‌سازی در استان، گفت: ازنظر فنی، محتوا و داشتن مخاطبان انبوه، صداوسیمای مرکز ایلام در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی