مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۲۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در کردستان

عصر ساختمان- مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کردستان گفت: از مجموع ۳۴ هزار واحد مسکن مهر تعهد داده شده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، تاکنون حدود ۲۷ هزار واحد آن اجرا و تحویل متقاضیان شده که آمار قابل قبولی است.

تحویل ۲۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در کردستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از ایرنا، شهرام ملکی روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج افزود: دولت در سال گذشته برای رفع مشکلات مسکن مهر تصمیمات خوبی گرفت که اختصاص هشت هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی بابت مطالبات پیمانکاران از جمله آنها است.
    وی گفت: از تصمیمات خوب دیگر که برای رفع مشکلات مسکن مهر اتخاذ شده افزایش تسهیلات از 300 میلیون به 400 میلیون ریال بود که با این کار چالش آورده متقاضیان رفع شده است.
    مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کردستان به پروژه هزار و 728 واحدی دگایران نیز اشاره کرد و گفت:ساخت این واحدها بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت نصب انشعابات از جمله آب، برق و گاز، می توان واحدها را تحویل داد.
    ملکی اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم سال 96 واحدهای مسکن مهر استان تعیین تکلیف شود.
    تا سال 95 در استان کردستان حدود 34 هزار و 600 واحد مسکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر تمام نشده وجود داشت که هم اکنون این رقم به هفت هزار و 600 واحد کاهش یافته است.
    استان کردستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون و 600 هزار نفر، دارای 10 شهرستان، 29شهر، 31بخش، 86 دهستان و هزار و 697 روستای دارای سکنه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی