مدیران خودروعصر اعتبار

دولت تدبیر و امید عمران روستایی را در خلخال رونق داد

عصر ساختمان- بخشدار مرکزی خلخال گفت: در سه سال گذشته در سایه حمایت های دولت بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای این بخش زیرسازی و آسفالت شده که این میزان کار عمرانی برابر با کار ۳۰ سال گذشته در روستاهای بخش مرکزی خلخال است.

دولت تدبیر و امید عمران روستایی را در خلخال رونق داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از ایرنا ، احمد قنبری روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: با توجه دولت تدبیر و امید به عمران روستایی ، پیگیری مسوولان بنیاد مسکن استان و نیز مشارکت بی سابقه اهالی روستاهای بخش مرکزی ، شتاب قابل توجهی در بحث عمران روستایی در این بخش صورت گرفته است.
    وی گفت: بیشتر واحدهای مسکونی کم دوام و بی دوام روستاهای این بخش نیز با استفاده از تسهیلات بانکی ارائه شده از سوی بنیاد مسکن بهسازی و مقاوم سازی شده است.
    وی با قدردانی از همکاری مسوولان بنیاد مسکن استان اردبیل در بازسازی اماکن روستایی تخریب شده از بارش های برف و باران بهار سال گذشته روستای ترازوچ خلخال افزود: عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی 43 واحد مسکونی از مجموع 45 واحد مسکونی موجود این روستا که در اثر بارندگی های اوایل بهار سال گذشته تخریب شده بود با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.
    فرهاد سبحانی ، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در این جلسه از پرداخت اعتبارات بلاعوض و تسهیلات بانکی ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی به اهالی آسیب دیده از بارش های برف و باران روستای ترازوچ خلخال خبرداد.
    او گفت: عملیات اجرایی این واحدها در حال تکمیل بوده و بزودی با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور آئین افتتاح واحدهای بازسازی شده با نمایی جدید در این روستا برگزار خواهد شد.
    وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه گردشگری ازناو در چند روز آینده اشاره کرد و افزود: فاز دوم این پروژه شامل ایجاد آبشار مصنوعی و مسیر پیاده روی پلکانی تا بالای آبشار در این منطقه زیبای گردشگری استان اردبیل است که تا پایان تیر ماه امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
    سبحانی گفت: با پایان یافتن کارهای اداری مجتمع تجاری ، تفریحی ، خدماتی و مسکونی و برج 15 طبقه بنیاد مسکن در شهر خلخال بزودی عملیات اجرایی این پروژه بزرگ با هزینه بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار آغاز و با تکمیل آن تحول بزرگی در صنعت گردشگری این شهرستان ایجاد خواهد شد.
    خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی