مدیران خودروعصر اعتبار

پلاسکو در ۷ طبقه تجاری، طی دو سال ساخته می شود

عصر ساختمان- عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که ساختمان پلاسکو در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع و ۷ طبقه تجاری طی دو سال ساخته می شود.

پلاسکو در ۷ طبقه تجاری، طی دو سال ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از ایرنا، اصغر سلیمی در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در نشست امروز مواد 8 تا 13 لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون این مواد را به تصویب رساندند.

    نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس ماده 8 لایحه مذکور، نشست ستاد مدیریت حوادث غیرمترقبه در سطح ملی به ریاست رئیس سازمان، در سطح استانی به ریاست استاندار و در سطح شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل می شود،
    همچنین نشست های این ستاد به صورت متداول هر سه ماه یکبار و با تشخیص رئیس سازمان در مواقع ضروری این جلسات برگزار می شود.

    عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی بیان داشت:همچنین براساس ماده 12 لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور، سازمان مربوطه باید در جهت ارائه واحد درسی آمادگی در برابر سوانح در دانشگاه ها اقدام کند،در ماده 12 و 13 لایحه مذکور، وظایف تمام دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی تعریف شده است.

    سلیمی تصریح کرد:در نشست امروز همچنین با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، موضوع حادثه پلاسکو مورد بررسی قرار گرفت و وی گزارشی را درباره اقدامات صورت گرفته در رابطه با این پرونده ارائه کرد.

    وی گفت: رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که مذاکرات لازم با شهرداری تهران برای ساخت ساختمان جدید پلاسکو صورت گرفته و قرار است که این پروژه در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع با 5 طبقه پارکینگ و 7 طبقه تجاری ساخته شود.

    سلیمی افزود: در نشست امروز، سعیدی کیا قول داد که پروژه ساخت ساختمان جدید پلاسکو را ظرف دو سال پس از اخذ پروانه ساخت به اتمام برساند.

    به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، در شرایط کنونی 600 واحد از مجتمع تجاری نور به کاسبان ساختمان پلاسکو داده شده و این بنیاد اجاره این واحدها را تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت کرده است.

     عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ادامه داد: در پایان نشست امروز این کمیسیون، مقرر شد که اعضای کمیسیون بازدیدی از بنیاد مستضعفان در آینده ای نزدیک داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو