مدیران خودروعصر اعتبار

دکوراسیون آپارتمان ۶۰ متری در اکباتان تهران+تصاویر

عصر ساختمان-تاثیری که رنگ در روحیات افراد می گذارد بر کسی پوشیده نیست. استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون منزل هم به همان اندازه بر انرژی و حس و حال فضای داخلی تاثیرگذار بوده و می تواند رابطه افراد را نیز حتی بهبود ببخشد.

دکوراسیون آپارتمان ۶۰ متری در اکباتان تهران+تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از چیدانه, تاثیری که رنگ در روحیات افراد می گذارد بر کسی پوشیده نیست. استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون منزل هم به همان اندازه بر انرژی و حس و حال فضای داخلی تاثیرگذار بوده و می تواند رابطه افراد را نیز حتی بهبود ببخشد. در این مطلببه خانه خانم شروین هاشمی و همسرش در محله اکباتان می رویم و دکوراسیون منزل خانواده مرزوقی به سبک تلفیقی را معرفی می کنیم، رنگ در این خانه غوغا می کند:

خانه شروین در یک نگاه

        تعداد افراد ساکن: 2 نفر
        شغل خانم خانه: مدرس زبان انگلیسی/ شغل همسر: آزاد
        موقعیت شهر: تهران/ محله: اکباتان
        متراژ فضا: 60 متر مربع
        سال ساخت: 1394
        طبقه: دوم
        ملک شخصی
        تعداد اتاق خواب: یک خوابه
        تعداد سرویس بهداشتی: یک حمام و یک دستشویی
        سبک دکوراسیون: تلفیقی
        رنگ های غالب: سفید، زرد و قرمز
        ویژگی برجسته طراحی: تعادل بین سبک مدرن و سبک کلاسیک
        طراح: خانم و آقای مرزوقی
        مدت زمان طراحی داخلی: به مرور زمان

دکوراسیون منزل با استفاده از رنگ ها
من دوست دارم دکوراسیون منزل رنگی باشد. زمانی که زمینه طراحی داخلی به رنگ سفید باشد و رنگ های دیگری وارد شوند، تنوع خوبی بوجود می آید و به سادگی می توان در فواصل زمانی تغییر دکوراسیون انجام داد. من برای دکوراسیون داخلی خانه از طبقه مدرن فروشگاه اکسیر و همچنین برند ایکیا الهام گرفتم.

تراس خانه ما بسیار باصفاست

من تراس خانه را بسیار دوست دارم. خصوصا در بهار فضای بهتر و شلوغ تری دارد.

مبلمان و وسایل خانه: حدودا 15 میلیون تومان
مبلمان منزل شامل سرویس خواب شامل تخت خواب و دراور به قیمت 2.5 میلیون تومان، مبلمان راحتی نیم ست به قیمت 1.5 میلیون تومان و دو صندلی کلاسیک به قیمت یک میلیون تومان را از محله یافت آباد و سرای سعدی خریداری کردیم. لوازم دکوری و وسایل تزیینی مانند جاشمعی و گلدان ها از فروشگاه اکسیر هستند. پرده خانه هم از برند ایکیا است.

توصیه شروین: بازی رنگ ها در طراحی داخلی را دست کم نگیرید
من به مخاطبین توصیه می کنم همه وسایل را با هم ست و هماهنگ نکنند، بازی رنگ ها در فضای داخلی خانه تاثیر بسیار خوبی می گذارد. عکس منازل دیگر در تورهای خانه گردی برای چیدمان و طراحی ایده های مناسبی ارائه می کند خصوصا دکوراسیون های رنگارنگ که پیش از این معرفی شده اند. به طور کلی خوب است که در ته ذهنمان یک زمینه رنگی در نظر بگیریم و در کنار آن ترکیب رنگی را رعایت کنیم.

گیاهان آپارتمانی در خانه اکباتان
من گلدان ها را از گلخانه فکوری آزادی تهیه می کنم و نحوه مراقبت و نگهداری را از فروشنده می پرسم و البته نور برای سلامت گیاهان اهمیت زیادی دارد. گیاهان آپارتمانی حال ما را خوب می کنند. من آنها را آبیاری می کنم، برایشان شعر می خوانم و با آنها حرف می زنم.

گیاهانی مانند بنسای نارون، گیاه گوشتی به اسم ناز و انواع کاکتوس ها در خانه ما زندگی می کنند. کاکتوس نیاز به آب چندانی ندارد و خاک آن باید خشک باشد. گیاهان خانگی را هرس می کنم و قلمه می زنم. قلمه ها را درون آب قرار می دهم تا ریشه بدهد و پس از آن درون خاک می کارم.

دکوراسیون آشپزخانه کرم و قهوه ای
در دکوراسیون آشپزخانه اکباتان آنچه پیش از همه چیز به چشم می آید، ترکیب رنگی سفید، کرم و قهوه ای است. کابینت ام دی اف به رنگ کرم و قهوه ای فضای آرامی را در این بخش ایجاد کرده است که در کنار دیوارپوش های کاشی کاری شده در ابعاد مربعی کوچک فضا را تکمیل کرده است. پرده سفید رنگ طرح زبرا نور را به خوبی فیلتر می کند و روشنایی خوبی به دکوراسیون آشپزخانه کی بخشد. میز و صندلی غذاخوری چهار نفره کوچک وسط آشپزخانه وجود دارد که هیچ فضای اضافی را اشغال نکرده است و برای خوردن وعده های صمیمی بسیار مناسب است. پشت پنجره آشپزخانه گلدان های زیبا از گیاهان آپارتمانی قرار گرفته اند و دکوراسیون آشپزخانه را زیبا و شاداب کرده اند.چوب و حصیر در دکوراسیون اتاق خواب
رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق خواب حرف اول می زند. رنگ قرمز یکنواختی رنگ چوب را می شکند و جذابیت فضای داخلی را افزایش می دهد. استفاده از پرده حصیری برای پوشاندن و فیلتر کردن نور بسیار هوشمندانه بوده است؛ چرا که علاوه بر هماهنگی با سرویس خواب فضای اضافی را اشغال نکرده است.دکوراسیون نشیمن با زمینه سفید
استفاده از رنگ های سفید، زرد و قرمز همانطور که در قسمت اطلاعات خانه اکباتان گفته شد، در فضای نشیمن دیده می شود. کاناپه راحتی سفید رنگ در کنار دو مبل تک نفره طرحدار گل گلی فضای دنج صمیمی را خلق کرده است. میز تلویزیون، میز جلومبلی، قفسه های دکوری همه به رنگ سفید بوده و برای آپارتمان کوچک خانواده مرزوقی انتخاب مناسبی است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی