مدیران خودروعصر اعتبار

افزوده شدن ۳۵ هتل به مجموع هتل‌های کشور در دولت یازدهم

عصر ساختمان- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزوده شدن ۳۵ هتل به مجموعه هتل های کشور در زمان دولت یازدهم خبر داد.

افزوده شدن ۳۵ هتل به مجموع هتل‌های کشور در دولت یازدهم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایران جیب, زهرا احمدی پور در نشست ویدئو کنفرانس افتتاحیه طرح های عمرانی و زیرساختی استان مازندران در بندر امیرآباد اظهارکرد: این امر گویای نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش گردشگری و توسعه این بخش در سراسر کشور و رونق این صنعت است.

    وی افزود: 35 هتل چهار و پنج ستاره در طول 3.5 سال گذشته در کشور به بهره برداری رسیده و 20 هتل نیز در دست ساخت است که امید می رود تا پایان سال جاری اجرای آنها به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

    احمدی پور گفت: این در حالی است که تعداد هتل های کشور تا قبل از سال 92، 125 هتل برآورد شده بود.

    وی تاکید کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تحرک و نگاه خلاقانه است.

    معاون رئیس جمهوری با اشاره به افتتاح چهار مجتمع تفریحی شامل مجتمع تفریحی مروارید سبز رامسر، واحد پذیرایی چند منظوره مهرگان ساری، مجموعه پذیرایی میزبان بابلسر و تجهیز بال غربی هتل پارسیان خزر در سطح استان گردشگرپذیر مازندران گفت: این مجموعه های تفریحی و توریستی با اعتباری افزون بر یک هزار و 430 میلیارد ریال اجرا و بهره برداری شد.

    رئیس جمهوری به همراه سه معاون و 11 وزیر کابینه یازدهم روز سه شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی 43 طرح با اعتباری افزون بر 33هزار میلیارد ریال وارد مازندران شد. آیین افتتاح این طرح ها به صورت ویدئو کنفرانسی در نشستی با حضور هیأت دولت در بندرامیرآباد مازندران برگزار شد.

    تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه نیازمند اقدام کارشناسی است

    معاون رئیس جمهوری گفت: تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه نیازمند اقدام کارشناسی است، احتمالا نمایندگان به دنبال پاسخگو کردن این سازمان به مجلس هستند. به تازگی یکی از نمایندگان مجلس از تهیه طرحی با 200امضا خبر داده که براساس آن سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به وزارتخانه تبدیل شود.

    زهرا احمدی پور در واکنش به این موضوع گفت: گرچه اطلاع ندارم این تبدیل با چه رویکردی مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفته اما معتقدم نظریه تغییر ساختار سازمان با هدف انجام مناسب تر تکالیف و وظایف نیازمند بررسی های کارشناسی است.

    وی افزود: سازمان میراث فرهنگی براساس اهداف و وظایف تعریف شده فعالیت می کند و با این اوصاف احتمالا از آنجا که سازمان به لحاظ قانونی وظیفه پاسخگویی به مجلس ندارد، نمایندگان به دنبال تبدیل آن به وزارتخانه هستند.

    رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: تفاوت فعالیت در قالب سازمان با وزارتخانه باید عینی شود در حالی که سازمان در شرایط کنونی خود را قائل به پاسخگویی به مجلس دانسته و اهداف مشخص را دنبال می کند.

    وی ادامه داد: تغییر ماهیت اداری سازمان و اصلاح ساختار اداری، الزامات مطالعاتی خاصی را می طلبد، به همین دلیل باید قبل از هر اقداماتی این مطالعات با دسته بندی انجام شود تا بتوان در ادامه تصمیم گیری کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو