مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پرند خبر داد:

متقاضیان مسکن مهر دوباره ثبت نام کنند

عصر ساختمان- طاهری گفت: از ۲۵ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهر جدید پرند ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد آن دارای متقاضی است که با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط تکمیل خواهد شد.

متقاضیان مسکن مهر دوباره ثبت نام کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اکبر طاهری مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند تا کنون 53 هزار واحد آن را به متقاضیان تحویل داده‌ایم گفت: مسکن ارزان قیمت اساس کار مسکن مهر بود که جانمایی نامناسب، باعث افزایش قیمت مسکن شد.

    مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: برای اینکه شرایط زندگی را برای ساکنان مهیا کنیم، طی مراحل آماده سازی و محوطه سازی، سقف آورده‌های متقاضیان را به 4 میلیون و 500 هزار تومان رسانده و مابقی هزینه‌ها را از سوی دولت تأمین کردیم.

    طاهری تأکید کرد: اواخر سال 93 و اوایل 94 قیمت مسکن مهر شهر جدید پرند را نهایی کردیم و با پیمانکاران اتمام حجت شد تا به دنبال افزایش قیمت ها نباشند.

    وی در ادامه گفت: از 25 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهر جدید پرند 17 هزار و 500 واحد آن دارای متقاضی موثر با پیشرفت 75 درصدی است که تا پایان دولت یازدهم با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط تکمیل خواهد شد.

    طاهری در اشاره به بحث افزایش تسهیلات وام از 30 به 40 میلیون تومان نیز گفت: بر این اساس  آورده مردم در سایت‌های مسکن مهر افزایش یافت که قطعا به تکمیل هر چه سریعتر پروژه ها منجر خواهد شد.

    این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه 70 درصد پیمانکاران، قرارداد با بانک مسکن دارند و تسهیلات جذب کردند، موظف هستند براساس جدول زمانبندی واحدها را تحویل دهند.

    مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که با برداشتن شرایط 4 گانه، شرایط را برای متقاضیان سهل کردیم.

    طاهری با اشاره به پیشرفت 40 درصدی واحدهای فاقد متقاضی گفت: پروژه‌ها از 40 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تعاونی‌ها و ارگان‌هایی که نیاز به واحد مسکونی دارند، همکاری می کنیم.

    طاهری افزود: براساس دستور وزیر راه، واحدهای مسکن مهر را پس از تکمیل تامین آب، برق و فاضلاب تحویل می دهیم.

    وی ادامه داد: واحدها با امکانات کامل تحویل متقاضیان می‌شود و 48 ساعت بعد از سکونت متقاضیان ، انشعاب گاز نیز نصب می‌شود.

    مدیر عامل شهر جدید پرندگفت: در ابتدای 95 افراد خوش حساب با افراد بد حساب جابه جا شدند که سرعت تحویل را افزایش داد.

    طاهری افزود: ساخت فرهنگسرا در شرح وظایف ما نیست اما ما اقدام به ساخت کردیم و زمین رایگان به دستگاه‌ها برای ساخت می‌دهیم به طوری که 3 فاز بهداشت و کلینک تخصصی در پرند ساخته شده است.

    وی همچنین در پایان اعلام کرد: متقاضیان مسکن مهر نیز می‌توانند با دریافت پول خود از تعاونی ها، دوباره در این طرح ثبت نام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو