مدیران خودروعصر اعتبار

مشارکت شهرداری خلخال در ساخت بزرگترین برج استان اردبیل

عصر ساختمان- شهردار خلخال گفت: شهرداری در ساخت بلندترین برج استان اردبیل در این شهر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری می کند.

مشارکت شهرداری خلخال در ساخت بزرگترین برج استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، علی علایی روز چهارشنبه در جمع کارکنان شهرداری خلخال افزود: عملیات اجرایی ساخت برج 15 طبقه بنیاد مسکن و بلندترین برج استان اردبیل در خلخال بزودی آغاز می شود.
    وی با قدردانی از همکاری مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با شهرداری خلخال در اجرای پروژه های عمرانی شهری گفت: این برج با پیش بینی احداث بزرگترین فروشگاه و راه اندازی 80 واحد تجاری ، شهربازی سرپوشیده و دهها واحد مسکونی در طبقات فوقانی توسط بنیاد مسکن استان و در زمین این بنیاد واقع در خیابان ولیعصر خلخال احداث خواهد شد.
    وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ تجاری ، خدماتی و رفاهی شهر بیش از 200 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بنیاد مسکن استان اردبیل هزینه خواهد شد اظهار کرد: با توجه به اعلام همکاری اعضای شورای اسلامی و شهردار خلخال برای احداث این پروژه در این شهر عملیات اجرایی آن بزودی آغاز و برای تکمیل و بهره برداری از آن نیز سه سال زمان پیش بینی شده است.
    او افزود: پس از اقدامات اخیر در زیبا سازی چهره شهر خلخال با چراغانی و آذین بندی خیابان ها که با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی صورت گرفت شهرداری در نظر دارد با اجرای برنامه های شاد از جمله جشنواره های مختلف بومی و محلی ، جشنواره موسیقی سنتی ، پخت غذا و جشنواره های فصلی در طول سال زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را برای شهروندان ، مسافران و گردشگران فراهم کند.
    وی گفت: با توجه به وجود جاذبه های طبیعی - گردشگری در خلخال برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شاد علاوه بر ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان خلخال می تواند به عنوان عاملی مهم در جذب توریسم و توسعه صنعت گردشگری این شهر مورد استفاده قرار بگیرد.
    وی افزود: برای رفاه حال کارکنان بزودی تعاونی مسکن شهرداری تشکیل و برای مسکن دار شدن کارکنان فاقد مسکن اقدام می شود.
    همچنین بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) مراسمی در شهرداری خلخال برگزار و برنامه های متنوعی از جمله موسیقی محلی ، مولودی خوانی و قرائت شعر در مدح امام علی (ع) اجرا و از کارکنان شهرداری تجلیل شد.
    خلخال در 115 کیومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو