مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان کرمانشاه:

۵۷۲ واحد مسکونی برای خانوارهای مددجوی کرمانشاهی احداث شد

عصر ساختمان- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد: ۵۷۲ واحد مسکونی روستایی و شهری برای خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در کرمانشاه احداث و خریداری شد.

۵۷۲ واحد مسکونی برای خانوارهای مددجوی کرمانشاهی احداث شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، کاوس رفیعی با بیان اینکه در سال 95 بیش از 572 منزل مسکونی روستایی و شهری برای خانوارهای مددجو در استان احداث و خریداری شده است، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 1270 منزل برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه تعمیر و مرمت شده است.

    وی عنوان کرد: 1793 واحد مسکونی در سال 95 در مجموع برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه احداث، خریداری و مرمت شده که این منازل در آستانه سال 96 به خانوارهای مددجو تحویل داده شده است.

    رفیعی با اشاره به اینکه مددجویان فاقد منزل مسکونی و یا متقاضی تعمیرات از تسهیلات عمرانی این نهاد به صورت بلاعوض بهره‌مند می‌شوند، گفت: سقف تسهیلات عمرانی این نهاد برای احداث و خریداری منازل مسکونی 200 میلیون ریال و برای مرمت و تعمیرات منازل 50 میلیون ریال است.

    مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: بیش از 93 میلیارد و 174 میلیون ریال تسهیلات عمرانی در سال گذشته به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه قرار گرفته است.

    وی افزود: حدود 30 میلیارد ریال از تسهیلات عمرانی پرداختی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال 95 از محل صدقات و کمک‌های مردمی و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی