مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم به بهره‌برداری رسید

عصر ساختمان- تقاطع غیر هم‌سطح میامی–جاجرم با حضور وزیر راه و شهرسازی تحت عنوان تقاطع ولایت با اعتبار بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا٬ عباس آخوندی امروز پنجشنبه پنجم آذرماه در سفر به استان سمنان تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم تحت عنوان تقاطع غیر همسطح ولایت را افتتاح کرد.

    این پروژه از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان در سال 85 است که با 67 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

    تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم تحت عنوان تقاطع غیر همسطح ولایت با حجم خاک‌ریزی هفت هزار و 900 مترمکعب، خاک‌برداری دو هزار و 100 مترمکعب و بتن‌ریزی 191 هزار مترمکعب و 659 هزار متر آرماتوربندی 696 هزار مترمکعب اجرای آسفالت احداث شده است.

    همچنین هدف از اجرای این تقاطع رفع نقاط پرحادثه٬ هدایت و روان‌سازی ترافیک محور تهران-مشهد و ترافیک منتهی به شهرستان میامی و جاجرم بوده که لزوم احداث تقاطع غیر هم سطح ولایت در این محل را ضروری کرده است.

    به گفته مدیرکل راه و ترابری استان سمنان احداث و تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح میامی-جاجرم موجب ساماندهی و ایمن کردن ترافیک محلی می‌شود همچنین در این تقاطع جمعا حدود 4 هزار متر رابط‌های اتصالی (رمپ و لپ) به تقاطع و بزرگراه احداث شده و برای ارتباط‌های غیرهم‌سطح جمعا یک دستگاه پل به صورت رو گذر بتنی احداث شده است.

    دیگر طرح های شهرستان میامی شامل تقاطع آماده بهره برداری سه راهی میامی، گرمه، جاجرم به شاهرود است که وزیر راه و شهرسازی از آنها بازدید و مراحل اجرای آنها را مورد بررسی قرار داد.

    همچنین وزیر راه و شهرسازی با بازگشت به شاهرود از تقاطع غیرهمسطح گلوگاه، حدفاصل پاسگاه شهید نوری تا پل غیرهمسطح روستای بدشت و سه راهی شهر مجن بازدید می کند.

    دکتر آخوندی سپس برای بررسی و جمع بندی پروژه های شهرستان های شاهرود و میامی جلسه ای با استاندار سمنان، فرمانداران، مسئولان راهور نیروی انتظامی و مدیران راه و ترابری این شهرستان ها و حمل و نقل پایانه ای شرق استان برگزار خواهد کرد.

    حضور در دامغان و بازدید از پروژه های راه و شهرسازی سومین مقصد آخوندی در سفر یک روزه به استان سمنان خواهد بود.

    شایان ذکر است داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، میرشفیع معاون راه روستایی و محفوظی معاون امور مجلس٬ سه معاون وزیر راه و شهرسازی هستند که او را در سفر به استان سمنان همراهی می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی