مدیران خودروعصر اعتبار

۱۳۲۰ نفر از فرابورس اوراق تسهیلات مسکن خریدند

عصر ساختمان- تعداد ۱۳۲۰ نفر با خرید بیش از ۶۴۸۶۲ هزار برگه اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن از طریق فرابورس وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن برای خرید خانه شدند.

۱۳۲۰ نفر از فرابورس اوراق تسهیلات مسکن خریدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، مدیریت امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی در هفته گذشته بیش از 1827 میلیارد و 738 میلیون ریال انواع سود به 114سرمایه گذار پرداخت و تعداد 17 مورد اصلاح مشخصات و تعداد 8 وکالت نامه را نیز تایید کرد.

    بر اساس این گزارش، در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد 1320 نفر با استفاده از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند که حجم این معاملات بیش از 64862 هزار برگه اوراق بود.

    گفتنی است؛ معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن از سال 89 در شرکت فرابورس ایران آغاز شده است که هم اکنون بیش از 20 نماد حق تقدم تسهیلات مسکن در این شرکت معامله می شود.

    براساس بخشنامه بانک مسکن، نرخ سود تسهیلات خرید خانه، فروش اقساطی و جعاله تعمیر مسکن از 18.5به 17.5 درصد کاهش یافته و مدت زمان باز پرداخت تعیین شده است.

    همچنین سقف فردی تسهیلات خرید از محل گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در تهران 600 میلیون ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر500 میلیون ریال و سایر مناطقه شهری 400 میلیون ریال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی