مدیران خودروعصر اعتبار

جشن اختتامیه مسکن مهر شهرجدید سهند؛

پرونده مسکن مهر شهر جدید سهند بسته شد

عصر ساختمان- آخرین واحدهای مسکن مهر شهر جدید سهند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و کلنگ عملیات اجرایی پارک بزرگ ۷ هکتاری در فاز ۴ شهر جدید سهند به زمین زده شد.

پرونده مسکن مهر شهر جدید سهند بسته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از پایگاه خبری شورای اطلاع رسانی دولت، حبیب زمانی مدیر عامل شرکت عمران این شهر جدید در مراسم افتتاح و اختتامیه تعداد 35 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید سهند از همراهی و همگامی تمامی نهادها، سازمان‌ها، پیمانکاران، مشاوران و کارکنان شرکت عمران که در به نتیجه رسیدن مسکن مهر این شهر کمال همکاری را داشتند تا مساکن مهر به خانواده نیازمندان برسد، تشکر و قدردانی کرد.

    وی در این باره  افزود: جشن اختتامیه مسکن مهر شهرجدید سهند به میمنت حضور و حمایت‌های آقای نریمان و همکاران عزیز ایشان در شهرهای جدید بوده که هم اکنون شاهد این اتفاق خوب هستیم .

    در این مراسم همچنین گزارش جامعی از مسکن مهر این شهر از سوی جوادی مدیر مسکن مهر و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند نیز ارائه شد.

    محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در مراسم جشن اختتامیه طرح مسکن مهر شهر جدید سهند اعلام کرد: امروز با افتتاح 1389 واحد مسکن مهر تعداد مسکن مهر افتتاح شده در این شهر را به مرز 35 هزار واحد رسانده و به این ترتیب عملا پرونده مسکن مهر شهر جدید سهند تکمیل و به متقاضیان آن تحویل داده شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی به تامین دیگر نیازهای ضروری این شهر جدید اشاره کرد و گفت : طرح مسکن مهر با تمامی تاسیسات زیر بنایی و روبنایی انجام شد و تلاش بر این است تا با اتمام آزاد راه تبریز -سهند و همچنین  ساخت قطار شهری سهند – تبریز از نظر حمل و نقل بار و مسافر شرایط امنی را برای ساکنان آن فراهم کنیم .

    وی در رابطه با آخرین وضعیت آزاد راه تبریز – سهند هم از حل مشکل معارضین در مسیر این آزاد راه خبر داد و گفت: طی بازدیدی که به همراه وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه به عمل آمد، مشکل معارضین موجود در ورودی این مسیرحل شده و جهت ادامه عملیات در اختیار شرکت عمران قرار گرفت.

    وی گفت : به زودی با استفاده از مشارکت و یا استفاده از اوراق مسکوک خواهیم توانست بقیه اعتبارات این پروژه را تامین کرده و در سال جاری  قسمتی را به عبور و مرور برسانیم .

    وی همچنین ساخت و ساز شهرهای جدید منطبق با الگوها ومعماری ایرانی اسلامی و محله محوری تاکید واز تغییر کاربری‌ها مغایر با طرح تفصیلی انتقاد کردند.

    مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید به وضعیت آخرین مسکن مهر کشور هم اشاره کرد و گفت : تلاش بر این است تا قبل از پایان دولت یازدهم  در شهرهای جدید مسکن مهر را به پایان رسانده و به متقاضیان تحویل دهیم.

    وی افزود: 26 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد و در شهرهای جدید بهارستان، شهر جدید مجلسی و گلبهار هم پرونده مسکن مهر به پایان خواهد رسید.

    در مراسم افتتاح آخرین واحدهای مسکن مهر شهرجدید سهند کلید آخرین واحد مسکن مهر نیز به متقاضی آن تحویل و به این ترتیب پرونده مسکن مهر این شهر تکمیل شد .

    در ادامه این مراسم کلنگ عملیات اجرایی پارک بزرگ 7 هکتاری در فاز 4 شهر جدید سهند هم بدست معاون وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد و در پایان از نهالستان شرکت عمران بازدید به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی