مدیران خودروعصر اعتبار

۲۵ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در استان گیلان ساخته شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه ۲۵ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در گیلان ساخته شده است، گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر مسکن مهر تا پایان شهریور در گیلان به بهره برداری می‌رسد.

۲۵ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در استان گیلان ساخته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، محمد اکبرزاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت اظهار داشت: در سی و هشتمین سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن قرار داریم.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با بیان اینکه از 21 تا 31 فروردین برنامه‌های متعددی در هفته بنیاد مسکن در کشور برگزار می‌شود بیان داشت: در شهرستان رشت و 15 شهرستان استان گیلان برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کنیم.

    وی از رشد 40 درصدی صدور اسناد روستایی در گیلان خبر داد و افزود: 120 هزار سند به روستاییان تقدیم کردیم؛ از 2 میلیون و 500 هزار جمعیت گیلان یک میلیون نفر در روستاها زندگی می‌کنند و ما رتبه سوم کشوری در سکونت روستاها را داریم.

    اکبرزاده از مقاوم‌سازی 120 هزار خانه روستایی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه جزء سه استان برتر کشور هستیم که این ناشی از فرهنگ غنی روستاییان ما است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با بیان اینکه 25 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در گیلان ساخته شده است اذعان داشت: 2 هزار و 500 واحد دیگر مسکن مهر تا پایان شهریور در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی از تدوین برنامه "مسکن اجتماعی" در کشور خبر داد و افزود: تجربه کل نظام انقلاب اسلامی در سی و هشت سال جمع‌آوری شد تا با بهره‌گیری از نظام بانکی و خیران مسکن ساز نیاز مسکن مانند رهن, کمک اجاره و بازسازی مسکن را تامین کند.

    اکبرزاده با بیان اینکه برنامه طرح مسکن اجتماعی از سال 96 آغاز و تا سال 1404 ادامه دارد تصریح کرد: این برنامه با سیاست‌گذاری وزارت راه و شهرسازی و اجرای بنیاد مسکن در خدمت مردم خواهد بود که برگرفته از نقشه راه امام (ره) است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان از ساخت 627 واحد مسکونی برای نیازمندان با سیاست‌گذاری و مدیریت آیت الله قربانی در گیلان خبر داد و گفت: از این 627 واحد، 427 واحد به بهره برداری رسیده و 200 واحد دیگر تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی