مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

ارائه تسهیلات با نرخ سود بالا مانع اصلی رونق‌ بازار مسکن است

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سود بالای تسهیلات مسکن دلیل اصلی تداوم رکود در بازار مسکن و یکی از موانع اصلی رونق‌بخشی مسکن است.

ارائه تسهیلات با نرخ سود بالا مانع اصلی رونق‌ بازار مسکن است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، صدیف بدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: سود بالای تسهیلات مسکن دلیل اصلی تداوم رکود در بازار مسکن و یکی از موانع اصلی رونق‌بخشی مسکن است که نیاز است به عنوان یک موضوع مهم و اساسی در دستور کار قرار گیرد.

    وی با اشاره به این‌که رونق بازار مسکن 300 شغل را از رکود خارج می‌کند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع نیاز است اقدامات لازم در رابطه با تسهیلات بالای مساکن انجام شود تا هر چه سریعتر شاهد رونق گرفتن بازار مسکن در استان باشیم و بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با بهبود وضعیت بازار مسکن دست یابیم.

    نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزین شدن سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: خارج کردن وضعیت آشفته مساکن از جمله اقداماتی است که می‌تواند در رابطه با تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت اشتغال موثر باشد که نیاز است هر چه سریعتر تصمیمات لازم و اساسی در این زمینه اتخاذ شود.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ثبات قیمت یکی از اقدامات مهمی است که اگر با سیاست‌گذاری صحیح انجام شود نتیجه‌بخش خواهد بود و به طور حتم به بهبود وضعیت کنونی بازار مساکن در استان کمک شایانی خواهد کرد که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت مسئولین و دستگاههای مربوطه هستیم.

    وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات با نرخ سود پایین برای رونق‌بخشی بازار مسکن راهکار بسیار مناسبی است که می‌تواند در این زمینه بسیار موثر عمل کند و ما را به اهداف مورد نظر رهنمون شود که باید تمامی این موارد با جدیت مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی