مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تاکید کرد

ضرورت اجرای هرچه سریعتر پروژه مسکن مهر آستارا

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت هرچه سریعتر تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی پروژه های مسکن مهر این شهرستان به مردم تاکید کرد.

ضرورت اجرای هرچه سریعتر پروژه مسکن مهر آستارا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایلنا ، یونس رنجکش در بازدید میدانی از محل اجرای پروژه مسکن مهرآستارا و بررسی مراحل اجرایی این پروژه گفت: همه دستگاه های مسئول باید تلاش کنند تا این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.

    وی ضمن انتقاد از روند اجرای روش های گذشته و مشکلات پیش آمده اظهار داشت: هر اتفاقی که در گذشته افتاده باشد باید از سوی دستگاه های نظارتی پیگیری شود اما این نباید مانع از تکمیل شدن این پروژه و تحویل به مردم شود.

    وی اظهار داشت: برای رفع نگرانی های مردم و تعهداتی که سازمان های مربوطه دارند باید هرچه سریعتر با اولویت بندی فازهای قابل واگذاری اقدام لازم بعمل آید.

    رنجکش تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و کار و امور اجتماعی و تعاون می بایست با همراهی همدیگر و مسئولیت پذیری بیشتر در ادامه اجرای پروژه نظارت و هدایت های لازم را داشته باشد و سایر دستگاه های خدمات رسان و مرتبط با آن هم وظایف خود را انجام دهند.

    فرماندار آستارا یادآورشد: دولت علیرغم حجم بارمالی و تحمیلی بسیاری که برای مسکن مهر از گذشته بر دوش آن قرار گرفته را بخاطر مردم پیگیر اجرای آن است و اعتبارات را برای تکمیل آن اختصاص داده است.

    وی ادامه داد: کوتاهی های شرکت های تعاونی، پیمانکاران و عدم اجرای تعهدات آنان را نباید به حساب دولت گذاشت و در این زمینه باتوجه به آمادگی دولت برای رفع مشکلات مردم دستگاه های مرتبط باید به صورت ضربتی این پروژه را که شامل 900متقاضی است به سرانجام برسانند.

    وی افزود: مردم انتظار دارند تا مسئولان پیگیر مشکلات آنان باشند و این انتظار هم حق آنان است.

    در این بازدید و جلسه تشکیل شده با حضور مسئولان مربوطه شهرستان مقرر شد تا با توجه به مشکلات شرکت های تعاونی مسکن مهر آستارا با ایجاد کارگروه تسویه و زیر نظر اداره کار و امور اجتماعی و تعاونی و با هماهنگی اداره کل راه و شهر سازی اقدامات لازم برای تکمیل و واگذاری این واحدها به صاحبان آنان بعمل آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو