مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

توسعه‌ انسان‌محور پایدار می‌ماند

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی معتقد است اگر صدها فرودگاه، بندر، ریل، جاده و... احداث شود اما انسان،‌ محور توسعه نباشد هرگز نتیجه مطلوب به وجود نخواهد آمد.

توسعه‌ انسان‌محور پایدار می‌ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه بازدید  شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عنوان کرد: من همیشه بر این باور بوده‌ام که محور توسعه انسان‌ها هستند؛ اگر ما بتوانیم همواره انسان را محور توسعه قرار دهیم و حال افراد یک جامعه را خوب کنیم تا بتوانند خلاق باشند و آینده روشنی را به وجود آورند، آن‌وقت می‌توانیم مدعی توسعه باشیم.

    آخوندی در بازدید از ایستگاه سفیران مهربانی در فرودگاه امام خمینی(ره) از اجرای این طرح ابراز رضایت کرد، گفت: شاید از نظر برخی از افراد این کار، کار کوچکی باشد اما از نظر بنده این طرح‌ها بسیار مهم و ارزشمند است.

    وی همچنین با حضور در جمع سفیران مهربانی بر اهمیت نقش انسان‌ها در توسعه و نیز لزوم توجه جدی به مفاهیم انسانی در کنار اجرای پروژه‌های زیرساختی تاکید کرد.

    وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: بازگشت به توسعه انسان‌محور کار بسیار سختی است که نیازمند تغییراتی بسیاری در کشور است.

    در این دیدار وزیر راه و شهرسازی با حضور در ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از بخش‌های نوروزی، اداره گمرک، گیت گذرنامه و دیگر قسمت‌ها بازدید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی