مدیران خودروعصر اعتبار

هزینه اسکان در اردبیل چقدر است؟

عصر ساختمان- هزینه اقامت در شهر اردبیل در هتل ها از شبی ۷۸ هزار تومان و در مهمان‌سراها از شبی ۵۶ هزار تومان برای یک نفر آغاز و با توجه به سطح ارائه خدمات و ظرفیت اتاق افزایش می‌یابد.

هزینه اسکان در اردبیل چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان ، به دنبال سلسله گزارش‌های بررسی قیمت هتل‌ها در شهرهای مختلف در این دوره تصمیم به سفر به شهر اردبیل و نگاهی بر قیمت هتل‌های این خطه خوش آب و هوا را داریم.

    برای اقامت در هتل دو ستاره شروع قیمت‌ها از 78 هزار تومان برای اتاق یک تخته آغاز می‌شود و با 114 هزار تومان برای اتاق دو تخته ادامه پیدا می کند.اتاق سه تخته 146 هزار تومان و اتاق پنج تخته 269 هزار تومان است.

    همچنین برخی از هتل‌ها در کنار اتاق‌هایی با قیمت مناسب تر اتاق های به نسبت لوکس تری نیز دارند که به طور مثال در یک هتل دو ستاره اتاق یک تخته ویژه 103 هزار تومان، اتاق دو تخته ویژه 143 هزار تومان، اتاق چهار نفره ویژه 211 هزار تومان هزینه‌بر است.

    هزینه یک شب اقامت در هتل سه ستاره برای اتاق یک تخته 160 هزار تومان،  دو تخته دبل و توئین 216 هزار تومان، اتاق سه تخته 259 هزار تومان، سوئیت سه نفره و با ظرفیت یک نفره اضافه 295 هزار تومان و سوئیت 4 نفره 369 هزار تومان قیمت گذاری شده است.گفتنی است قیمت به ازا هر نفر اضافه 55 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

    در مهمان سرایی با سطح ارائه خدمات با سه ستاره قیمت ها اقتصادی تر بوده به گونه ای که اتاق یک تخته برای یک شب اقامت 56 هزار تومان، اتاق دو تخته 80 هزار تومان، اتاق سه تخته 109 هزار تومان و اتاق 5 تخته 163 هزار تومان برای متقاضیان هزینه بر است.همچنین قیمت هر نفر اضافه 20 هزار تومان محاسبه می شود.

    برای هتل 4 ستاره قیمت ها متفاوت است به گونه ای که برای اتاق دو تخته با امکاناتی از جمله سرو صبحانه در تراس و نمای کوه برای یک شب اقامت 290 هزار تومان، اتاق سه تخته 414 هزار تومان، اتاق چهار تخته 495 هزار تومان، سوئیت چهار تخته 527 هزار تومان، سوئیت پنج تخته 610 هزار تومان و سوئیت 7 تخته 863 هزار تومان هزینه‌بر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو