مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰ نقطه حادثه خیز شهرستان اصفهان اصلاح شد

عصر ساختمان- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از رفع و اصلاح ۱۰ نقطه حادثه خیز در بخش راه و راهداری این محدوده خبر داد.

۱۰ نقطه حادثه خیز شهرستان اصفهان اصلاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، هوشنگ طایی با اشاره به وجود 12 نقطه پرحادثه در حوزه راه شهرستان اصفهان اظهار کرد: نقاط، با دستورالعمل وزارتی و با حضور پلیس راه و کارشناسان ابتدای سال گذشته، شناسایی و برای رفع خطر آنها اقدام شد.
    به گفته این مسؤل، هیچ تصادفی بعد از اصلاح و رفع این نقاط حادثه خیز نداشته ایم.
    وی از مهمترین اقدامات فوری برای رفع خطر در این نقاط را جداسازی لاین ها با نیوجرسی عنوان و ابراز امیدواری کرد: راهداری در سال جدید برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز دیگر در حوزه شهرستان اقدام کند.
    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در ادامه به مذاکرات دو سال گذشته اداره راه با فرماندار و بخشداران درباره تخصیص اعتبارات اشاره کرد و گفت: مسئولان سیاسی این مناطق متقاعد شدند اعتبارات خود را در بخش راهداری هزینه کنند.
    طایی بیان اینکه سال 95 شش پل در روستاهای شرق اصفهان و بخش مرکزی با نظارت راه و شهرسازی و اعتبار بخشداری و شورای بخش احداث شد .
    این مسؤل فعالیت دیگر تعاملی این مجموعه را تفاهم نامه مدیر کل راه و شهرسازی با فرمانداری و شهرداری های حوزه شهرستان اصفهان عنوان کرد.
    به گفته سرپرست راه و شهرسازی جرقویه، ارائه تسهیلات، ملک دولتی، اعتبار و قیر توسط راه و شهرسازی با این تفاهم انجام شد که در حقیقت شامل بخش آماده سازی زیرساخت ها و جدول گذاری بود و شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر از جمله: قهجاورستان، سگزی، کوهپایه، هرند، تودشک، ورزنه، حسن آباد، محمد آباد، اژیه و نصرآباد و نیک آباد را پوشش داد.
    وی دیگر فعالیت راه و شهرسازی اصفهان را گرفتن اسناد تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: 247 فقره سند تک برگی و صورت مجلس تفکیکی به نام دولت در یکسال گذشته صادر شده است.
    رییس اداره راه و شهرسازی اصفهان و جرقویه خاطر نشان کرد: پنج و نیم هکتار رفع تصرف زمین های دولتی با حکم قضایی و واگذاری 24 پلاک زمین دولتی به سازمان ها و دیگر اشخاص حقیقی واجد شرایط نیز در این مدت انجام شده است.
    طایی در خاتمه به 35 کیلومتر آسفالت در حوزه راه شهرستان اصفهان اشاره کرد و گفت: افزون بر شش میلیارد تومان در این بخش در سال گذشته هزینه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو