مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس جامعه هتلداران ایران :

کاهش ده درصدی اقامت نوروزی در هتل‌ها

عصر ساختمان- رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: در نوروز امسال نسبت به سال گذشته با حدود ده درصد کاهش رزرو اتاق در هتل‌ها از سوی مسافران داخلی مواجه بوده‌ایم.

کاهش ده درصدی اقامت نوروزی در هتل‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر ، جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: با توجه به اینکه گردشگری داخلی مدتی است مختل شده هتل‌ها نیز از این اخلال بی‌نصیب نمانده‌اند و بیشتر استان‌ها نسبت به گذشته با کاهش مسافر مواجه بوده‌اند. این درحالی است که کیفیت خدمات هتل‌ها نسبت به گذشته بهتر شده و آن‌ها استاندارد هتلداری خود را بالا برده‌اند.

    وی گفت: این رویکرد همزمان با فعالیت‌های ستاد سفرهای نوروزی، جامعه هتلداران نیز چند کار را انجام خواهد داد. یکی نظارت بر نحوه ارائه خدمات و دیگری رسیدگی به شکایات مسافران است. هر مسافری که به هتل برود می‌تواند در صورت مشاهده تخلف و یا عدم کیفیت خدمات با جامعه هتلداران کشور تماس بگیرد و شکایت خود را ارجاع دهد. ما در پورتال جامعه هتلداران صفحه‌ای را برای اعلام شکایات مسافران ایجاد کرده‌ایم. اما اگر به هر دلیلی امکان ارسال شکایت فراهم نشد، می‌توانند موضوع مورد نظر را ایمیل و یا پست کنند چون همکاران ما در ستاد سفرهای نوروزی حضور دارند و می‌توانند به این موضوع رسیدگی کنند.

    رئیس جامعه هتلداران تأکید کرد: هتل‌های ایران در چند سال گذشته به سمت بازسازی هتل‌ها حرکت کرده‌اند و کارکنان آموزش دیده بیشتری نیز وارد جریان هتلداری کشور شده‌اند. اینکه تلاش شود تا افرادی که مرتبط با موضوع هتلداری تحصیل کرده اند، در هتلها فعالیت کنند، اقدام بسیار خوبی است.

    حمزه‌زاده بیان کرد: اکنون برای حضور مسافران در هتل‌ها بیشتر هتلداران اقدام به ارائه تخفیف کرده‌اند و این میزان تخفیف‌ها در هر استانی متفاوت است. با این وجود بیشتر استان‌ها با کاهش مسافر رو به رو هستند به نحوی که درصد رزرو هتل نسبت به سال گذشته ده درصد با کاهش رو به رو بوده است. همچنین پس از ایام نوروز به جمع بندی و بررسی میزان سفرها و اقامت در هتل‌ها می‌پردازیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار