مدیران خودروعصر اعتبار

تهرانگردی برای فقرا

تورهای رایگان ری گردی در راه است

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از برگزاری تورهای تهرانگردی برای خانواده‌های کم بضاعت استان با شعار "شادی‌های نوروز را باهم باشیم" خبر داد و گفت: همچنین تورهای ری گردی از ۶ فروردین به صورت رایگان برگزار می‌شود.

تورهای رایگان ری گردی در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، رجبعلی خسروآبادی اظهار داشت: نخستین تورهای خانواده‌های کم بضاعت استان با حفظ کرامت انسانی و بدون اطلاع مراکز گردشگری استان از شرایط استفاده کنندگان روز گذشته برای ساکنین شهرستان قدس برگزار شد.

    مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: تورهای تهرانگردی امسال در دو بخش عمومی و گروه‌های خاص برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط استفاده به سایت Tehran.ichto.ir مراجعه کنند.

    خسروآبادی گفت: تورهای ری گردی از 6 فروردین به صورت رایگان برگزار می‌شود و همشهریان در یک بازدید نیم‌روزه  از آتشکده ری، برج طغرل، چمشه علی و ابن بابویه بازدید خواهند داشت.

    وی در ادامه افزود: تورهای نوروزی که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می‌کنند بیشتر جنبه فرهنگ سازی دارد و عمده فعالیت این اداره کل حمایت از بخش خصوصی در توسعه تورهای تهرانگردی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی