مدیران خودروعصر اعتبار

خانه لوکس با ۸ ایده ارزان، مگه میشه؟

عصر ساختمان: اگر می خواهید دکوراسیون نشیمن خود را دوباره احیا کنید انتخاب و خرید وسایل جدید می تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما چه چیزی می تواند نشیمن شما را لوکس تر و مجلل تر کند؟ آیا همین که مبل یا میز جلوی مبل خود را کمی جا به جا کنید کفایت می کند؟ قطعا استفاده از مبلمان گران قیمتی که به شکل خوش استایلی چیدمان شده باشند نمی تواند مجلل شدن نشیمن شما را ضمانت کند.

خانه لوکس با ۸ ایده ارزان، مگه میشه؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از چیدانه ، اگر می خواهید دکوراسیون نشیمن خود را دوباره احیا کنید انتخاب و خرید وسایل جدید می تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما چه چیزی می تواند نشیمن شما را لوکس تر و مجلل تر کند؟ آیا همین که مبل یا میز جلوی مبل خود را کمی جا به جا کنید کفایت می کند؟ قطعا استفاده از مبلمان گران قیمتی که به شکل خوش استایلی چیدمان شده باشند نمی تواند مجلل شدن نشیمن شما را ضمانت کند.

زمانی که مشتریان به دنبال ایجاد نوسازی و تغییر دکوراسیون در نشیمن خود هستند ما سعی می کنیم که به آنها کمک کنیم تا با کمک راه هایی زیرکانه بدون خرید وسایل جدید و تنها با کمک تغییراتی این کار را به بهترین شکل انجام دهند. در اینجا می خواهیم 8 راه را به شما ارائه دهیم تا به کمک آنها بتوانید خانه لوکس داشته باشید.
آینه های دیواری

آینه جزو عناصر اصلی در وسایلی به حساب می آید که فضای شما نور و روشنی بخشیده و این تصور را در ذهن شما ایجاد می کند که فضایی بزرگ تر از آن چیزی که هست در اختیار دارید. هم چنین داشتن آینه می تواند دکوراسیون شما را لوکس تر و خیره کننده تر جلوه دهد. سعی کنید آینه ای را در بالای مبل، قفسه و یا شومینه خود بیاویزید.
در این نشیمن با استفاده از آینه هایی ساده و بزرگ توانسته اند زمینه زیبا و مناسبی برای مبلمان سفید رنگ ایجاد کنند. این کار به فضا احساسی شبیه به داشتن جعبه ای از جواهرات را القا می کند.

نکاتی درمورد هزینه: آینه هایی با اندازه بزرگ برای اینکه دکوراسیون شما را لوکس تر جلوه دهد احتیاج دارد که کمی مزین تر شوند. اگر نمی خواهید آینه بزرگی داشته باشید می توانید از چند آینه کوچک بهره بگیرید.

نورپردازی فضا
فرقی نمی کند که لامپ و چراغ شما رومیزی باشد یا سقفی و حتی دیواری، یک منبع نوری باید به شکل مشخصی تعریف شده باشد.

یکی از پیشنهادهای ما برای شما این است که سعی کنید با استفاده از آباژورهای بزرگی با لامپ هایی طلایی و لوسترهایی با کریستال هایی مدرن و زیبا به فضای خود احساس بهتری ببخشید. با داشتن سطح بزرگ نورانی می توانید به فضای دکوراسیون نشیمن خود جلوه بیشتری بدهید.

در تصویری که مشاهده می کنید لوستر و چراغ های رومیزی بسیار خوبی استفاده شده است که توانسته به فضای تاریک مشکی- زرد نور بسیار خوب و دلنشینی ببخشد.
نکته ای درمورد هزینه: استفاده از نور و چراغ هایی فریبنده و خیره کننده می تواند با بودجه شما دوستانه تر عمل کند. البته شما می توانید اختلاف قیمت را در انواع مختلفی مثل لوسترهای کریستالی و یا لامپ های طلاکاری شده رومیزی شاهد باشید.

آثار هنری بزرگ در خانه لوکس
استفاده از آثار هنری بزرگ در دکوراسیون نشیمن شما می تواند فضای شما را همانند یک گالری کرده که گران قیمت به نظر رسیده و به آن جلوه خاصی ببخشد.

در تصویری که مشاهده می کنید تابلوی بزرگی با نقوش طلایی وجود دارد که قفسه سفید رنگ را به شکل ویترینی زیبا جلوه می دهد. علاوه بر این در این فضا از لامپ بزرگ مشکی رنگی استفاده شده است که جلوه دیوار ها را بیشتر کرده است.
نکاتی در مورد هزینه: انتخاب آثار هنری که ارزان قیمت نیز باشند نوعی چالش به حساب می آید. این کار همچنین می تواند سخت و دشوار نیز باشد چرا که آثار هنری به صورت شخصی و فردی هستند؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که به سراغ سایت هایی با فروش آنلاین بروید که محصولات خاص دارند. حتی می توانید به فروشگاه های محلی خود نیز سری بزنید. سعی کنید به دنبال تابلوهای نقاشی اصل بزرگ و یا نقاشی های پرینت شده قابدار بروید.

فرش های بزرگ
استفاده از فرش می تواند برای تمامی وسایل ضروری شما مثل مبلمان، میز کنار مبلی و... نوعی تناسب و هماهنگی ایجاد کرده و یا حتی فضای شما را بزرگ تر جلوه دهد. این کار نکته ای کلیدی به حساب می آید تا بتوانید به کمک آن دکوراسیون نشیمن خود را جذاب تر و زیباتر کنید. استفاده از فرش مزیت دیگری نیز دارد که آن وسعت بخشیدن به دکوراسیون شماست که در کنار مبلمان و صندلی هایی با ترکیب رنگی مناسب می تواند احساس فوق العاده ای را به دکوراسیون شما ببخشد. به این تصویر نگاه کرده و تناسب به وجود آمده بین فرش کوچک و میز جلوی مبلی بالای خود را مقایسه کنید. این را نیز مد نظر داشته باشید که فرش هایی با سایز خیلی کوچک قطعا تصویر فرش های کوچک حمام را در ذهنتان تداعی و فضای شما را کوچک تر خواهد کرد.

نکاتی در مورد هزینه: فرش های بزرگ طبیعتا هزینه زیادی به همراه دارند اما فرش هایی با الیاف طبیعی سیزال می توانند نوعی صرفه جویی در هزینه شما به حساب آیند. گاهی هم می توانید با ترکیب این فرش ها با المان های دیگر احساس آرامش و امنیت بیشتری را به فضای خود القا کنید؛ بنابراین به دنبال فرش های مناسبی برای فضاهای داخلی و خارجی خانه خود باشید تا بتوانید احساس راحتی و آسایش بیشتری فراهم کنید.
پرده های بلند و باشکوه در دکوراسیون لوکس

سعی کنید از پرده هایی بسیار بلند که تمام قد دیوار را گرفته استفاده کنید. این کار کمک می کند تا سقف های شما بلندتر به نظر رسیده و فضای نشیمن شما لوکس تر و مجلل تر نشان داده شود.
نکاتی در مورد هزینه: زمانی که هزینه شما مقداری نیست که بتوانید پرده ای گران قیمت تهیه کنید می توانید آنها را دو برابر نمایید تا دکوراسیون شما را گران قیمت تر جلوه دهد. استفاده از پرده هایی ضخیم و کلفت می تواند فضای شما را با شکوه تر و مجلل تر جلوه دهد. علاوه بر این، دو برابر کردن لایه های پرده شما می تواند عیوب و نامرغوبی پارچه های پرده شما را نیز پوشش دهد. هم چنین با دقت در انتخاب رنگ پرده خود نیز می توانید در لوکس تر چلوه دادن نشیمن خود موثر باشید.

کوسن ها و پتوهای لوکس و مجلل

با اندکی سرمایه گذاری در انتخاب کوسن و پتو نیز می توانید در مجلل تر جلوه دادن نشیمن خود موفق باشید. به دنبال پارچه هایی مثل ابریشم، کتان، مخمل و یا حتی خز مصنوعی باشید. استفاده از این نوع پارچه ها علاوه بر اینکه گران قیمت به نظر می رسند می توانند در مجلل تر و باشکوه تر شدن دکوراسیون شما موثر واقع شوند. سعی کنید رنگ هایی را نیز انتخاب کنید که با مبلمان و سایر وسایل شما هماهنگی داشته باشد.

نکاتی در مورد هزینه: می توانید به دنبال راه هایی باشید که مقرون به صرفه تر به نظر برسند. برای مثال می توانید از پارچه هایی با مخملی که خواب دارد به عنوان جایگزین استفاده کنید. این کار علاوه بر این که می تواند نمایی لوکس و راحت به مبلمان شما ببخشد هزینه مناسبی نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

اکسسوری های بزرگ و مینیمال

سعی کنید از یک جفت اکسسوری بزرگ برای نشیمن خود استفاده کنید، چیزی مثل مجسمه هایی چوبی و یا گلدانی بزرگ و زیبا. استفاده از چنین عناصری با سایز بزرگ می تواند فضای شما را تلطیف کرده و با شکوه تر جلوه دهد. همچنین استفاده از اکسسوری های مینیمال می تواند نقطه ای مرکزی ایجاد کرده و مبلمان شما را پوشش دهد.
در این تصویر مجسمه ای هنری با طرحی از گلی مینیمال را می بینید که بر روی میز جلوی مبلی و قفسه هایی بر روی دیوار قرار گرفته اند. این المان در مقابل رنگ قهوه ای دیوارها توانسته تبدیل به نقطه ای جالب توجه گردد.

نکاتی در مورد هزینه: همانگونه که در این تصویر نیز مشاهده می کنید قفسه هایی ارزان قیمت بر روی دیوار نصب شده اند که بر روی آنها مجسمه و المان هایی مینیمال مثل گلدان هایی کوچک و ... قرار گرفته اند که در زیباتر و باشکوه تر جلوه دادن دکوراسیون به خوبی عمل کرده اند.
اکسسوری های براق و لوکس

استفاده از اکسسوری هایی کوچک تر با موادی لوکس تر می تواند دکوراسیون ما را زیباتر، فریبنده تر و با شکوه تر جلوه دهد. استفاده از سینی، شمعدانی و لوازمی از این دست از جنس طلا، مرمر، کریستال و آینه می تواند گزینه مناسبی به حساب آید. بهره گیری از چنین وسایل کوچک و نامحسوسی قطعا می تواند فضای شما را لوکس تر کرده و همانند جعبه ای از جواهرات به تصویر کشد. سعی کنید این وسایل پرتلالو را در قسمت های برجسته فضای خود مثل میز جلوی مبلی قرار دهید تا در زمان ورود به اتاق جلوه بیشتری از خود نشان دهند.

نکاتی در مورد هزینه: اکسسوری های کوچک تر طبیعتا می توانند هزینه کم تری در برداشته باشند. با تصور اینکه داشتن سینی آینه ای و قلم فلزی در کنار قابی طلایی می تواند هزینه زیادی به همراه داشته باشد ما را به این نتیجه می رساند که می توانید از جایگزین هایی مقرون به صرفه تر بهره بگیرید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی