مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل واحد مسکن مهر به متقاضی کانکس‌نشین

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت پردیس با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری تسنیم اعلام کرد متقاضی مسکن مهر دارای شرایط بسیار خاص در واحد خود اسکان یافته است.

تحویل واحد مسکن مهر به متقاضی کانکس‌نشین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، در نامه سعید غفوری آمده است؛

    «احتراما در خصوص درج خبر با شناسه خبر 1344839 سرویس اقتصادی مورخ 1395/12/14 با عنوان "اسکان متقاضی بی خانمان مسکن مهر در کانکس کارگران" به استحضار می‌رساند، مطلب درج شده در خبر مذکور به شرح ذیل می‌باشد؛

    در پی گزارش اعلام شده از اسکان یکی از متقاضیان مسکن مهر در محوطه عملیات عمرانی، مسئولین شرکت عمران شهر جدید پردیس سریعا در محل حاضر شده و پس از بررسی موضوع، علت عدم تحویل واحد را نداشتن صدور کارت قسط تسهیلات متقاضی اعلام نمودند.

    با توجه به ابلاغ وزارت راه و شهرسازی ضروری است متقاضیان مسکن مهر طبق ضوابط جهت تحویل واحد، باید اقدام به گرفتن کارت تسهیلات قسط نمایند.

    بنابراین با توجه به فرآیند قانونی، تمامی متقاضیان مکلف به این اقدام می‌باشند.

    لیکن با عنایت به شرایط بسیار خاص فرد مذکور، مسئولین شرکت عمران بر اساس اخلاق اسلامی و انسانی، ترتیبی اتخاذ نوده‌اند که با هماهنگی سایر متولیان امر،‌فرآیند مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد،‌ نهایتا تحویل واحد مسکونی به فرد متقاضی صورت گرفت تا ایشان همراه خانواده در واحد مسکونی جدید روزهای خوشی در پیش رو داشته باشند.»

    تسنیم نیمه های ماه جاری از اسکان متقاضی بی خانمان مسکن مهر در کانکس کارگران یکی از پیمانکاران این طرح در شهر جدید پردیس خبر داده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی