مدیران خودروعصر اعتبار

راهدارخانه های استان قزوین برای استراحت مسافران نوروزی آماده هستند

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: راهدارخانه های استان برای استراحت در طی مسیر مسافران نوروزی آماده هستند.

راهدارخانه های استان قزوین برای استراحت مسافران نوروزی آماده هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا  ، مسعود حق لطفی افزود: راهدارخانه ها مکان های مناسبی هستند تا رانندگان با توقفی کوتاه در آنها هم خستگی راه را از خود دور کنند و نیز زمانی کوتاه مهمان راهداران خدوم و فداکار باشند.
    رئیس شورای حمل و نقل استان قزوین با بیان اینکه شعار وزارت راه و شهرسازی در نوروز سال جاری' تندرستی، پاداش رانندگی ایمن' است،افزود: با توجه به آمارهای موجود در خصوص علل سوانح جاده ای، خطای انسانی مهم ترین عامل این حادثه ها معرفی شده است بنابراین امیدواریم مردم با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی به کاهش حوادث رانندگی کمک کنند.
    حق لطفی گفت: همکاران ما در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با برنامه ریزی و کوشش شبانه روزی، مسیرهای ارتباطی استان را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کرده و راهداران نیز به شکل شبانه روز در این مسیرها آماده خدمت رسانی هستند.
    وی در پایان از مسافران خواست تا با توجه به احتمال بارش باران و برف در هفته نخست نوروز در سطح راه های استان، لباس گرم و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.
    24 راهدارخانه در مسیرهای ارتباطی استان قزوین مستقر است.
    استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است و با داشتن بیش از یک هزار و 318 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست میراث ملی کشور یکی از مقاصد گردشگری کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی