مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن :

وزارت تعاون برای مسکن مهر پای کار نمی آید

عصر ساختمان- محمدی گفت: بسیاری از واحدهای باقی مانده در مسکن مهر به دلیل همکاری نکردن تعاونی ها نیمه کاره رها شده است.

وزارت تعاون برای مسکن مهر پای کار نمی آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،امید محمدی مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن   با اشاره به معضل تعاونی ها در مسکن مهر گفت: در سایت صفا دشت در منطقه شهریار حدود 57 تعاونی مسکن وجود دارد که به دلیل مشکلاتی که این تعاونی ها ایجاد کرده اند واحدهای مسکن مهر با مشکل روبرو شده اند.

    محمدی با اشاره به اینکه تعاونی ها مسکن به 2 بخش تقسیم می شوند، افزود: بخش اول که سال های 88 و 89 را شامل می شود، این تعاونی ها تمامی واحدهای مسکن را به اتمام رساندند و جزء اولین و بهترین پروژه های بودند که در کشور به بهره برداری رسیدند.

    مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن با اشاره به اینکه تعاونی ها هیئت مدیره متخصص ندارند، اظهارداشت: بسیاری از واحدها نیمه کاره رها شد و این در حالی است که متقاضیان آورده های خود را تکمیل کرده اند .

    محمدی یادآور شد: بسیاری از واحدهای باقی مانده در مسکن مهر به دلیل همکاری نکردن تعاونی ها نیمه کاره است و این موضوع تا به امروز چندین بار به وزارت تعاون اطلاع داده شده اما هیچ پیگیری از سوی آنها انجام نشده است.

    مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن تصریح کرد: بنیاد مسکن با وجود آنکه مجری کار نیست تا به امروز چندین بار پیگری های مختلف انجام داده اما هنوز هیچ اقدامی از سوی وزارت تعاون انجام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی