مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

اسباب‌کشی در ایام نوروز ممنوع است

عصر ساختمان- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید مثل سال‌های گذشته به قوت خود باقی است، گفت: افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی اول فروردین تا پایان روز چهاردهم، باید از کلانتری محل مجوز لازم را بگیرند.

اسباب‌کشی در ایام نوروز ممنوع است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا ، سردار حسین ساجدی‌نیا  درتشریح اقدامات پلیس پایتخت در آستانه نوروز 96 گفت: پلیس پایتخت، برای پوشش انتظامی هر چه بهتر تهران در نوروز و طول تعطیلات اقدامات خود را در دو حوزه راهنمایی و رانندگی و انتظامی برنامه ریزی کرده است.

    وی در تشریح فعالیت‌های نوروزی پلیس در آستانه سال جدید با بیان اینکه از اوایل اسفند ماه سال 95 تا 15 فروردین سال آینده، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای پوشش انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته شده است، گفت: همان‌طور که می دانیم از آغازین روزهای اسفندماه با خرید مردم سطح معابر شلوغ می شود و این مسئله به حضور بیش از پیش ماموران پلیس در معابر نیازمند است.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: امسال برنامه ریزی لازم برای استقرار ایستگاه های نوروزی در تمامی محلات شهر تهران انجام شده و در نظر داریم 553 ایستگاه پلیس را از روز 28 اسفند در محله های شهر تهران فعال کنیم تا ضریب امنیت در محلات ارتقاء یابد و شهروندان با آرامش و خیال آسوده به مسافرت بروند که در این راستا پلیس به صورت آماده باش صددرصدی است.

    رئیس پلیس پایتخت، در ادامه به پوشش ترافیکی مسیرهای منتهی به مبادی خروجی شهر تهران و خصوصا کنترل ترافیکی مسیر بهشت زهرا (س) در پنج شنبه و جمعه آخر سال اشاره و بیان کرد: در این دو روز، عوامل پلیس راهور پایتخت بصورت ویژه در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) مستقر هستند و به انتظام بخشی و ارائه خدمات ترافیکی به زائران اهل قبور همت می گمارند. همچنین برای هموار ساختن و تسهیل خروج شهروندان تهرانی از پایتخت برای مسافرت های نوروزی تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس راهور برنامه ریزی و اجرا می شود.

    وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز معابر شهری خلوت‌تر از روزهای دیگر خواهد بود تصمیم گرفتیم تا برای مدیریت سرعت و جلوگیری از تخلفات حادثه ساز در بزرگراه ها تیم های کنترل سرعت بصورت شبانه روزی و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف دستی و تیم های نامحسوس بزرگراه ها بر تردد در معابر و بزرگراه‌های پایتخت نظارت می شود.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید مثل سال‌های گذشته به قوت خود باقی است، گفت: افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی اول فروردین تا پایان روز چهاردهم، باید از کلانتری محل مجوز لازم را بگیرند.

    رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به افزایش مسافرت های شهروندان و خالی ماندن منازل در ایام عید نوروز، فرصت مناسبی برای سارقان منزل ایجاد می شود که در این راستا شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی، از این مسئله پیشگیری کنند.

    وی با اعلام این که، شهروندان هنگام خروج از منزل حتما، باید به یکی از همسایگان معتمد و یا اقوام درجه یک خود عدم حضور خود در منزل را اطلاع دهند، گفت: استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر می تواند از سرقت منازل پیشگیری کند.

    سردار ساجدی نیا، در پایان یادآور شد: همچون همیشه پلیس در محلات حضور فعال خواهد داشت تا در راستای ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در محلات وضعیت بهتری نسبت به سال های گذشته داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو