مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران اعلام کرد:

واگذاری مسکن‌های مهر تا شهریور ماه سال ۹۶

عصر ساختمان- استاندار تهران گفت: تا شهریور ماه سال آینده تمامی مسکن‌های مهر در استان تهران واگذار می‌شود.

واگذاری مسکن‌های مهر تا شهریور ماه سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، سید حسین هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود و امیدواریم یک انتخابات باشکوه، ماندگار و با عظمت در کشور برگزار شود تا دشمنان مایوس شوند و قطعا از آرای مردم صیانت می‌کنیم چرا که حق‌الناس است.

    وی افزود: شب گذشته چهارشنبه‌ آخر سال برگزار شد و شهروندان به تذکراتی که در مدت اخیر داده شده بود توجه کردند و امسال چهارشنبه آخر سال با کمترین حادثه و تلفاتی در سطح استان تهران برگزار شد و از مردم بابت این همراهی تشکر می‌کنیم.

    هاشمی اشاره کرد: مردم به حرمت شهدای آتش‌نشان چهارشنبه آخرسال بی‌خطر را براساس وعده‌هایی که داده شده بود، اجرایی کردند.

    استاندار تهران یادآور شد: وحدت عامل و حرکت موفقیت‌آمیز است و در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی و شهدای آتش‌نشان ما شاهد وحدت مردم بودیم و همه با یک شعار وارد میدان شدند و با همین عزت و قدرت نیز قطعا در انتخابات حاضر خواهند شد.

    وی افزود: یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرده بود که 5 هزار معتاد متجاهر در سطح تهران داریم که در ساماندهی معتادین متجاهر که در سال جاری برگزار شد 400 نفر معتاد متجاهر زن جمع‌آوری شد و دیگر به ندرت شاهد این افراد در سطح شهر هستیم ؛ چرا عده‌ای قصد دارند ذهن مردم را متشوش کنند. نباید تلاش کنیم ذهن مردم را با یک گفتمان جریانی مکدر کنیم.

    هاشمی افزود: در  ابتدای دولت یازدهم تنها 400 نفر ظرفیت برای معتادین داشتیم که الان به 8 هزار و 500 نفر افزایش یافته است که در این راستا همه دستگاه‌های مختلف حضور داشتند و کمک کردند.

    استاندار تهران افزود: در آسیب‌های اجتماعی 4 محور را اولویت‌ قرار دادیم و جانمایی در شرق تهران برای ساماندهی 3500 نفر معتاد شده است تا به سقف ساماندهی 12 هزار معتاد در سطح استان تهران برسیم.

    وی درباره مسکن‌های مهر در استان تهران نیز اظهار داشت: با تمامی مشکلات موجود آمار واگذاری مسکن‌های مهر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست و تا زمانی که آب، برق و گاز نباشد اجازه واگذاری داده نخواهد شد.

    هاشمی یادآور شد: تا  پایان شهریور سال 96 تمامی مسکن مهر واگذار می‌شود.

    استاندار تهران درباره مشکل آب شرب تهران نیز اظهار داشت: این مشکل نیز حل شده است و با تمامی کمبودهای مالی که داشته‌ایم سعی شده نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

    وی خاطرنشان کرد: بیمارستان پاکدشت افتتاح شده است و در قرچک و بهارستان نیز در سال آینده بیمارستان‌هایی افتتاح می‌شود.

    هاشمی درباره ساماندهی صنایع و صنوف نیز اظهار داشت: در این خصوص بنده رضایت کامل را ندارم و باید اقدامات اساسی در مورد ساماندهی صنوف صورت بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو