مدیران خودروعصر اعتبار

هزار واحد دره بهشت پردیس آماده افتتاح شد

عصر ساختمان- فردا سه شنبه هزار واحد مسکن مهر به همراه یک مسجد، دو مدرسه، یک کلانتری و یک پارک در فاز ۸ شهر جدید پردیس افتتاح می شود.

هزار واحد دره بهشت پردیس آماده افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس، فردا در فاز 8 که با عنوان دره بهشت شناخته می شود، 600 واحد مسکونی در محله سبلان، 400 واحد مسکونی در محله سهند، پروژه های تندیس امیرکبیر، بلوار غربی امیرکبیر، مسجد علامه محمدتقی جعفری، مدرسه 16 کلاسه آیت الله هاشمی رفسنجانی، مدرسه 10 کلاسه آیت الله مهدوی کنی، کلانتری شهید عباس دوران و بوستان محله سبلان به بهره برداری می رسد.

    قبل از آن نیز محله ایرانشهر در فاز 11 پردیس در 28 تیرماه 95 شامل بلوک های زون 4 شمالی و بلوک های 1 تا 22 زون 5 مشتمل بر 4550 واحد افتتاح شد. به گفته مدیرعامل شهر جدید پردیس، فاز 11 شامل 33 هزار واحد مسکونی است که پیشرفت فیزیکی ساختمان ها در حدود 90 درصد و پیشرفت فیزیکی آماده سازی زیرساخت های آن نیز در حدود 50 درصد انجام شده است.

    بعد از آنکه وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان در ماههای اخیر افزایش پیدا کرد بیان شد تمام 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس که از سال 1391 شروع به ساخت شده مشمول وام 40 میلیون تومانی می‌شود؛ چرا که هیچ کدام فروش اقساطی نشده و دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

    یک سازنده مسکن مهر پردیس درباره وضعیت پیشرفت پروژه‌ها گفت: اگر منابع به‌موقع تزریق شود تا خردادماه می‌توان بیش از 30 درصد مسکن مهر پردیس را تحویل داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی