مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار همدان:

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی- ورزشی ولایت همدان هزینه شد

عصر ساختمان- شهردار همدان با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان برای افتتاح مجموعه فرهنگی- ورزشی ولایت هزینه شده است، گفت: این مجموعه در منطقه خضر برای استفاده حاشیه‌نشین‌های همدان در نظر گرفته شده است.

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی- ورزشی ولایت همدان هزینه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سید مصطفی رسولی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی- ورزشی ولایت اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی- ورزشی که امروز در حاشیه همدان افتتاح می‌شود از سال 92 کلنگ خورده است.

    وی افزود: زیربنای این مجموعه 2 هزارو 200 متر است که بااعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد تومان تکمیل‌شده و امروز به افتتاح می‌رسد.

    رسولی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه برای قشر کم درآمد است، بیان کرد: در گذشته کشتارگاهی در این مکان با وضعیتی نابسامان فعال بود و امروز ساماندهی خوبی در این منطقه انجام گرفته است.

    شهردار همدان با بیان اینکه این‌گونه اقدامات برای فرهنگ‌سازی در جامعه است، اظهار داشت: این پروژه در زمان بحران مالی شهرداری به افتتاح می‌رسد که بخش ورزشی این مجموعه شامل زمین چمن فوتسال، زمین والیبال، زمین بسکتبال و سالن کشتی است، ضمن اینکه زمین فوتسال این مجموعه فرصتی برای اوج گرفتن علاقه‌مندان است که در لیگ دسته‌ی دوم مشغول به فعالیت هستند.

    وی با اشاره به اینکه این ساختمان در چهار طبقه احداث‌شده است، عنوان کرد: این مجموعه شامل سالن اجتماعات، کتابخانه، سالن مطالعه، اتاق‌های اداری، اتاق‌های کارشناسان، سالن جلسات، سرای محلات، اتاق مشاوره، نمازخانه و غیره است.

    رسولی در رابطه باکلاس‌های فرهنگی و آموزشی، بیان کرد: کلاس‌های خیاطی، خوشنویسی، نقاشی، آموزش زبان‌های خارجی، کارگاه آموزش رایانه، آموزش احکام، کارگاه‌های آموزشی سلامت و آموزش قالی‌بافی و تابلو فرش از جمله کلاس‌های فرهنگی این مجموعه است.

    وی با اشاره به پروژه دارالقرآن همدان، اظهار داشت: 94 درصد این پروژه اجرا شده است که با حضور وزیر فرهنگ و اسلامی افتتاح می‌شود و افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی میدان باباطاهر از دیگر دستاوردهای خدمات شهری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار