مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای بیش از ۳۲ میلیارد ریال طرح در روستاهای مه ولات

عصر ساختمان- فرامرز فهیم روز دوشنبه افزود: اجرای خانه عالم و طرح هادی روستای عبدل آباد، آسفالت معابر روستاهای علی آباد علیا، دوغ آباد و احمد آباد و توسعه شبکه برق روستای چنار از جمله این طرح ها است.

اجرای بیش از ۳۲ میلیارد ریال طرح در روستاهای مه ولات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، وی گفت: کمک به توسعه آبرسانی به روستاهای ازغند و احمد آباد، توسعه جدول گذاری روستاهای چنار، ازغند، دوغ آباد و احمد آباد از دیگر فعالیت های اجرا شده بنیاد مسکن در نواحی روستایی این شهرستان بوده است.
    وی از تخصیص 98 فقره تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان روستایی مه ولات در سال جاری خبر داد و افزود: امسال 33 قطعه زمین منابع طبیعی به متراژ 83 هزار متر مربع نیز تملک و به متقاضیان واگذار شد.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مه ولات افزود: امسال همچنین 275 جلد سند روستایی صادر و تحویل متقاضیان روستایی شد.
    فهیم از ساخت یک باب کتابخانه عمومی با حمایت خیرین در این شهرستان خبر داد و گفت: این کتابخانه با هزینه ای افزون بر 4.5 میلیارد ریال در روستای عبدل آباد ساخته شد که 3.5 میلیارد ریال آن توسط یک نیکوکار روستا و یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین شد.
    رئیس بنیاد مسکن مه ولات به طرح های نیمه تمام این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: طرح هادی روستاهای جنت آباد، فتح آباد، گلستان، احمدآباد، خوشدره، ظهیر آباد و آلی در دستور کار قرار گرفته که در صورت تامین اعتبار اجرای آن آغاز خواهد شد.
    شهرستان مه ولات به مرکزیت فیض آباد با 50 هزار نفر جمعیت در207 کیلومتری مشهد قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی