مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر نیرو:

اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند تخصیص اعتبار است

عصر ساختمان- معاون وزیر نیرو گفت: اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند تخصیص اعتبار است.

اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند تخصیص اعتبار است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، محمدرضا امیرکمالی ظهر امروز در نشست شورای تأمین مسکن استان البرز افزود: در این راستا و برای ایجاد زیرساخت‌ها در مسکن مهر 10 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

    وی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات مسکن مهر تأمین زیرساخت‌ها است،‌ افزود: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف نیز باید همکاری و تعامل لازم را برای تحقق این مهم انجام دهند.

    معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه ایجاد طرح‌های برق‌رسانی، آب، گاز و ... از مهمترین پروژه‌های زیرساختی برای مسکن مهر محسوب می‌شود، ‌خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌ها و تعاملات ایجاد شده زیرساخت‌های مسکن مهر هر چه سریع‌تر اجرایی شود تا بتوانیم آنها را به صاحبانش تحویل دهیم.

    امیرکمالی با اشاره به اینکه در سال 93 برای یک میلیون و 145 هزار مسکن مهر که 75 هزار واحد آن در البرز است،‌ بیش از 5 هزار و 600 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در نظر گرفته شد، افزود: این اعتبارات خرج توسعه آبرسانی، ‌برق،‌ گاز، تلفن و ... بوده است.

    وی با اشاره به اینکه کمبود بودجه در سال‌های اخیر سبب شد تا به مشکلاتی در زمینه ساخت مسکن مهر مواجه شویم، ‌ادامه داد: قرار بود از اعتبار 5 هزار و 600 میلیارد تومانی، ‌350 میلیارد تومان آن به مسکن مهر استان البرز اختصاص یابد که این امر محقق نشد.

    به گفته معاون وزیر نیرو خوشبختانه 14 اسفند امسال یک‌هزار میلیارد تومان براساس اسناد خزانه برای راه و شهرسازی و وزارت نیرو تخصیص داده شد است.

    امیرکمالی گفت: 800 میلیارد تومان از این مبلغ به وزارت نیرو و 200 میلیارد تومان به وزارت راه و شهرسازی تخصیص داده شده است.

    وی در امور مسکن مهر نیز این وعده را داد که اگر هر واحدی تا 30 تیر سال آینده تکمیل شود، ‌تأمین اعتبار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی