مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین خبرها از آتش سوزی انبار لوازم خانگی در خیابان ۱۷ شهریو

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: عملیات اطفا حریق گسترده انبار لوازم خانگی ، همچنان ادامه دارد.

آخرین خبرها از آتش سوزی انبار لوازم خانگی در خیابان ۱۷ شهریو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: در ساعت 13:20 آتش سوزی انبار لوازم خانگی در خیابان 17 شهریور بالاتر از ایستگاه دولاب به سامانه 125 اعلام و نیروهای 5 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام می شوند.

    وی تصریح کرد: آتش سوزی در طبقه منفی 3 یک ساختمان در حال ساخت با کاربری انبار لوازم خانگی مملو از یخچال، تلوزیون و غیره اتفاق افتاد.

    ملکی بیان کرد: آتش به 2 طبقه دیگر سرایت و دود زیادی در طبقات زیرین حبس شد که حجم وسیع  دود، سرعت عمل آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده است.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نیروها در حال نفوذ به طبقات پایین هستند و تا به این لحظه مورد مصدومیت نداشته ایم.

    ملکی افزود: با ایجاد منافذ در اطراف ساختمان، حجم وسیعی از دود تخلیه شد که به نسبت 4 ساعت گذشته شرایط بهتری برای ورود به ساختمان پیش بینی می شود.

    وی تاکید کرد: در همان ابتدای آغاز عملیات تنها یک راه برای ورود به زیرزمین وجود داشت که آتش نشانان از همان راه وارد شدند اما متاسفانه به دلیل حجم وسیع دود و سوختن مواد نفتی عملا امکان حضور نیروها وجود نداشت بنابراین آتش نشانان پس از اطمینان از عدم حضور افراد، از محوطه خارج شدند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعاتی پیش، از بیرون عملیات دسترسی به طبقات پایینی آغاز شد که نیروها موفق به تخلیه دود در طبقه منفی یک شدند به این صورت که با ایجاد حفره در چند نقطه خارج سازی دود غلیط با سرعت بیشتری انجام شد.

    ملکی با بیان اینکه در حال حاضر نیروها در قالب اکیپ های 4 نفره موفق به نفوذ به طبقات پایین شدند، افزود: با آغاز عملیات اطفا در بخش های زیرین، در بخش شمالی این مغازه که مشرف به چاهک آسانسور است، نیروها موفق به تخریب بخشی از دیوار و ورود به محوطه داخلی چاهک آسانسور شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار