مدیران خودروعصر اعتبار

تحقق اعتبار ۸.۵ میلیارد ریالی مجموعه تخت‌جمشید

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان مروشت از تحقق اعتباری ۸.۵ میلیارد ریالی مجموعه تخت جمشید خبر داد و گفت: به زودی شاهد تغییرات مطلوبی در این مجموعه جهانی خواهیم بود.

تحقق اعتبار ۸.۵ میلیارد ریالی مجموعه تخت‌جمشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علی‌اکبر نجیب‌زاده، در جمع خبرنگاران گفت: هیئت امنای تخت‌جمشید هنوز فعال نشده و امیدواریم در برنامه ششم توسعه با اختصاص ردیف بودجه این مجموعه جهانی، زمینه فعال شدن این هیئت امنا فراهم شود.

    فرماندار مرودشت با اشاره به انسداد 1200 چاه غیرمجاز گفت: با قاطعیت با حفر چاه‌های غیرمجاز برخورد می‌کنیم.

    نجیب‌زاده در خصوص تعویق پرداخت بیمه کشاورزان گفت: این موضوع توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

    فرماندار مرودشت با تاکید بر لزوم تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در 2 انتخابات آینده، گفت: هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم بی انصافی و بی اخلاقی نسبت به دولت افزایش می‌یابد و دولت تدبیر و امید بجای اقدامات هیجانی سعی در بهبود زیر ساخت ها و اقدامات زیربنایی دارد.

    نجیب‌زاده با تاکید بر لزوم ایجاد فضای آرامش در جامعه گفت: در صورت نبود آرامش، وقت زیادی از مسئولین صرف مشاجرات و اختلافات خواهد شد و در این میان همگی متضرر می‌شویم.

    نجیب زاده با اشاره به جلسات مستمر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری گفت: باحضور تولیدکنندگان و ادارات ذیربط تاحد امکان سعی در رفع مشکلات بخش صنعت و سرمایه گذاری داشته‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی