مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل برج میلاد خبر داد

آمادگی برج میلاد برای استقبال از یک میلیون بازدید کننده نوروزی

عصر ساختمان- مدیرعامل برج میلاد ضمن تشریح برنامه‌های نوروزی برج میلاد اظهار امیدواری کرد که یک میلیون بازدید در نوروز ۹۶ از این برج و برنامه‌های نوروزی آن انجام شود.

آمادگی برج میلاد برای استقبال از یک میلیون بازدید کننده نوروزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد تهران، در تشریح اقدامات این مجموعه برای نوروز 96 به تشریح جشنواره نوروزگار گفت:  در نوروز 96 شاهد هشتمین جشنواره نوروزی برج میلاد با عنوان نوروزگار خواهیم بود که در بخش‌های متنوعی از 2 تا 12 فرورین و از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد.

    مدیرعامل برج میلاد برگزاری برنامه‌های متنوعی از جمله سرای تهران قدیم، سرای کودک و نوجوان و دهکده اقوام و برپایی سیاه‌چادرهای عشایری را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در محوطه برج میلاد اعلام کرد. سرای ملل برای آشنایی با آداب و سنن کشورهای دیگر و ایستگاه تفریحات و سرگرمی از جمله دیگر تمهیدات انجام شده برای استقبال از علاقمندان به حضور در برنامه‌های نوروزی برج میلاد تهران است.

    مدیرعامل برج میلاد تهران در خصوص برنامه‌های زیرگذر برج میلاد هم گفت: ویژه‌برنامه‌های متنوعی برای اجرای میدانی در این بخش پیش بینی شده است. ویژه‌برنامه‌های اجرای سرود آئینی، اجرای نمایش، موسیقی اقوام مختلف از جمله کرد، لر، آذری و بلوچ و... به صورت زنده و میدانی، برپایی کارناوال شادی عمو نوروز و ننه سرما و برپایی گالری توضیحات برای آشنایی شهروندان با فعالیت‌های برج از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص است.

    درویش‌پور همچنین از برپایی 17 ایستگاه ورزشی سرگرمی برای بازدیدکنندگان در گروه‌های سنی مختلف خبر داد. 

    وی همچنین از برپایی نمایشگاهی برای آشنایی بازدیدکنندگان با مشاغل قدیمی از دیگر اقدامات انجام شده در جشنواره نوروزی برج میلادخبر داد.

    درویش‌پور در ادامه درخصوص برگزاری تور گردشگری بازدید از سه برج تهران گفت: این تور گردشگری در سال‌های گذشته هم برگزار شده است و امسال از مبدا برج میلاد و با اتوبوس‌های گردشگری ویژه برگزار خواهد شد.

    وی درخصوص اجرای موسیقی و برپایی کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران هم گفت: برگزاری کنسرت و موسقی موضوع تازه‌ای در برج میلاد نیست و و از سنوات گذشته در این برج وجود داشته است. در برج میلاد اولویت با موسیقی‌های آیینی و سنتی و فاخر است و امسال در سالن همایش‌های برج میلاد از دوم تا دهم فروردین همه شب از ساعت 10شب شاهد برپایی موسیقی و کنسرت فاخر در این برج خواهیم بود.

    در ادامه این جلسه مدیرعامل برج میلاد تهران درخصوص دسترسی به برج میلاد توسط شهروندان هم گفت: این برج در محل مناسبی جانمایی شده است و در دسترس چهار شریان اصلی تهران است. همچنین مذاکراتی را با مسئولان حمل‌ونقل عمومی تهران و تاکسیرانی انجام داده‌ایم برای تسهیل دسترسی مردم و شهروندان به این برج. همچنین امیدواریم در سال آینده و با راه‌اندازی ایستگاه متروی برج میلاد، دسترسی به این مجموعه برای مردم و شهروندان آسان تر شود.

    وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بازدید متوسط روزانه 2 تا 6هزار نفر از این برج اظهار امیدواری کرد که در نوروز 96 یک میلیون بازدید از این برج انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو