مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری طرح های نیمه تمام دستگاه های اجرایی لرستان به بخش خصوصی

عصر ساختمان- استاندار لرستان گفت : واگذاری طرح های نیمه تمام دستگاه های اجرایی لرستان به بخش خصوصی فرصت مناسبی برای توسعه لرستان است.

واگذاری طرح های نیمه تمام دستگاه های اجرایی لرستان به بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازوند گفت: قانون الحاقی مصوب مجلس فرصت بسیار مناسبی است که با رویکرد جدید شرایط اتمام طرح های دستگاه های اجرایی را بستر سازی کنیم.

    وی با اشاره به اینکه در این قانون دو ماده 27 و ماده 6 تمام راهکارهای قانونی را برای تکمیل طرح ها در نظر گرفته است، افزود :مدیران جسور می توانند با استفاده از این قانون تحولی در استان ایجاد نمایند.

    استاندار لرستان با اشاره به اینکه پس از استقلال مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی تغییراتی در کارگروههای استان ایجاد شده است گفت:علاوه بر 8 کارگروه قبلی 3 کارگروه جدید نیز در این راستا ایجاد شده است.

    بازوند با اشاره به ماده 6 قانون الحاق افزود: مدیران دستگاههای اجرایی با استفاده از این فرصت می توانند نسبت به باز سازی و جایگزینی طرح ها و ساختمانهای خود استفاده مناسب نمایند.

    وی با اشاره به بستر و شرایط به وجود آمده برای دستگاههای اجرایی،گفت: این قانون هیچگونه محدودیتی برای شهرستانهای لرستان ایجاد نمی کند و فرمانداران شهرستانها می توانند در صورت تمایل بخش خصوصی در این زمینه ورود نمایند.

    استاندار لرستان بالابودن نرخ بیکاری را مانع بزرگ ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری به لرستان دانست و گفت:اعتبارات لرستان 4500 میلیارد ریال است و این اعتبارات جوابگوب توسعه استان نیست و لذا می بایست بخش خصوصی در لرستان ورود پیدا نماید تا توسعه روز افزون و متناسب را در پی داشته باشیم.

    وی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاههای اجرایی در خصوص معرفی طرح های عمرانی گفت: برخی دستگاههای اجرایی خود را فاقد طرح دانسته اند که انتظار می رود مدیران این دستگاهها جسارت بیشتری درخصوص معرفی این طرح ها به خرج دهند.

    وی افزود:در این راستا مدیران دستگاههای اجرایی باید با درایت و ابتکار لازم طرح های مربوط به دستگاه خود را در قالب ماده 27 قانون الحاق دو به بخش خصوصی برای تکمیل و اجرا واگذار کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو