مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار بوشهر: توسعه عمران شهری و روستایی استان مورد توجه است

عصر ساختمان- استاندار بوشهر گفت: توسعه فعالیت‌های عمران شهری و روستایی مورد توجه ویژه قرار دارد که در این ارتباط ۹۰ درصد جمعیت روستایی و ۹۵ درصد ساکنان شهرها در این استان از شبکه گازرسانی برخوردار شده اند.

استاندار بوشهر: توسعه عمران شهری و روستایی استان مورد توجه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری در نشست دهیاران و شهرداران استان بوشهر با حضور وزیر کشور افزود: هم اکنون در همه روستاهای استان بوشهر بوستان امید اجرایی می‌شود.
    وی اضافه کرد: دراین بوستان‌ها ضمن ایجاد تجهیزات تفریحی و فضای سبز، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سینمای روباز مورد توجه قرار دارد.
    استاندار بوشهر اجرای طرح هادی در روستاهای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در اجرای طرح‌های هادی موفق عمل کرده‌اند، طوریکه در سال گذشته بیش از 2 برابر سهمیه ابلاغی قیر برای اجرای طرح هادی مصرف کرده‌اند.
    سالاری، درباره طرح‌های آب شیرین‌کن بیان کرد: از مجموع 6 طرح آب شیرین‌‌‌کن طراحی شده در استان بوشهر تاکنون 2 طرح افتتاح شده و مابقی در دست اجراست.
    وی یادآورشد: مردم استان بوشهر 2 تابستان گذشته را با مشقت و سختی پشت سرگذاشتند و امسال با افتتاح طرح های آب شیرین‌کن و افزایش ظرفیت آب خط انتقال کوثر پیش بینی می‌شود، تابستان پیش رو با مشکلات کمتری روبرو شوند.
    سالاری، حل مشکلات برق در استان بوشهر را از موفقیت‌ها خواند و گفت: در سال‌های آینده مشکل آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر نیز با تکمیل طرح ها بطور کلی برطرف می‌شود.
    استاندار بوشهر گفت: برای توسعه گردشگری طرح های مهم روستایی مورد توجه قرار گرفته و در این ارتباط دهکده گردشگری بوشهر با رویکرد اشتغال ‌زایی و عرضه محصولات صنایع دستی و مواد غذایی سنتی در غرفه‌های خشتی این دهکده راه‌‌اندازی شده است.
    سالاری درباره افزایش سرعت اینترنت در استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و اجرای طرح‌های مختلف تا تیرماه سال آینده سرعت اینترنت در استان بوشهر افزایش می‌یابد.
    وی بیان کرد: هم اکنون روستاهای بالای 500 نفر جمعیت استان بوشهر دارای از زمین چمن مصنوعی با امکانات و تجهیزات لازم روشنایی هستند و زمین والیبال در روستاهای بالای 300 نفر جمعیت این استان اجرایی شده که تا 2 ماه آینده این روستاها به زمین والیبال با کف پوش در فضای باز مجهز می‌شود.
    استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش دهیاران در عرصه عمرانی و خدمات به روستائیان گفت: در سیل اخیر در استان بوشهر دهیاران و شهرداران نقشی مهم در ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از خسارت به جامعه روستایی و شهری داشتند که خدمات آنان مورد تقدیر است.
    سالاری با تاکید بر ایجاد طرح‌های اشتغال‌ زایی در روستاها بر اساس ظرفیت‌های مناطق افزود: بر اساس ظرفیت‌های روستایی برای اشتغال ‌زایی روستاییان، دهیاران مسئول مستقیم اشتغال در روستاهای استان بوشهر هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار