مدیران خودروعصر اعتبار

سال ۹۵ پایان رکود بازار مسکن خواهد بود

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: از ابتدای فصل زمستان معاملات مسکن در شهر تهران سیر صعودی داشته است و سال ۹۵ پایان رکود بازار مسکن خواهد بود.

سال ۹۵ پایان رکود بازار مسکن خواهد بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، حسام عقبایی اظهار کرد: با ادامه یافتن روند رو به رشد معاملات بازار مسکن به زودی کسانی که منتظر تحرک در بازار مسکن بودند هم وارد معامله های مدنظر خواهند شد.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران افزود:  وقوع این حالت در سال 96 بازار مسکن را از خواب بیدار خواهد کرد و به نظر می رسد اوج افزایش معاملات بعد از برگزاری انتخابات مسکن سال آینده باشد.

    وی تصریح کرد: از ابتدای سال 95 در شهر تهران شاهد رشد معاملات مسکن بوده ایم ، اما این رشد در سایر استانهای کشور زیاد نبوده بلکه در دیگر استانها تا حدود 40 درصد کاهش حجم معاملات بازار مسکن را داشته ایم و امید است که رشد حجم معاملات را در کل کشور در سال 96 شاهد باشیم.

    عقبایی اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن زمان سر رسید تسهیلات بانکی بسیاری از سپرده ها نزد بانک ها جهت دریافت تسهیلات مسکن، سال آینده معاملات خرید خانه با وام هم افزایش خواهد یافت و می توان این نوید را بدهیم که سال 95 سال پایان رکود در حوزه مسکن خواهد بود و از تابستان 96 دوران پیش رونق بر بازار مسکن اتفاق خواهد افتاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی