مدیران خودروعصر اعتبار

تخفیف چهل درصدی هتلداران پایتخت به مهمانان نوروزی

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در همایش مدیریت ارتباطات با هتلداران استان تهران از توافق برای تخفیف ۴۰ درصدی به مسافران نوروزی برای اقامت در هتل‌های پایتخت خبر داد.

تخفیف چهل درصدی هتلداران پایتخت به مهمانان نوروزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی در این همایش که در عصرگاه روز یک شنبه ( 15 اسفند ماه) برگزار شد گفت:تخفیف در اقامت به تنهایی نمی تواند انگیزه سفر به تهران باشد و باید برنامه ای اتخاذ شود تا اقامت همراه با گشت های جذاب و خلاق نیمروزه و یکروزه در سطح استان به مسافران نوروزی ارائه شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی تهران خطاب به هتلداران تاکید کرد :  ماه اسفند زمان برنامه ریزی هموطنان برای سفرهای نوروزی است و انجام تبلیغات در ایام سال نو برای تغییر و ترغیب برنامه سفر به تهران بسیار دیر است و اگر برای جذب مسافران نوروزی برنامه ای دارید از اکنون اقامت همراه با گشت های تفریحی تهرانگردی را تبلیغ نمایید.

    خسروآبادی با بیان اینکه تهران ارزان ترین مقصد سفرهای نورزی در کشور است تصریح کرد : این موضوع سبب نمی شود تا نظارت بر کنترل قیمت ها بر اساس میزان کمی و کیفی خدمات در بخش تاسیسات گردشگری و اقامتی کم شود.

    وی گفت: برای ایجاد یک نوروز خاطره انگیز برای مهمانان نوروزی پایتخت گشت های نظارتی میراث فرهنگی تهران افزایش خواهد داشت. همچنین کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران از آغاز سفرهای نوروزی به صورت روزانه و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی و رسیدگی به امور هموطنان و گردشگران می باشد.

    خسروآبادی گفت :تمامی مراکز اقامتی باید مسائل بهداشتی را در ارائه خدمات به بهترین نحو و طبق استاندارها صنعت هتلداری رعایت کنند و اگر موردی در این خصوص مشاهده و گزارش شود اداره کل میراث فرهنگی استان تهران بدون اغماض با آن برخورد خواهد داشت. در بازرسی ها تعداد ستاره های یک هتل و یا مراکز اقامتی نظیر هتل آپارتمان و مهمانپذیر دلیل چشم پوشی بازرسان از تخلفات بهداشتی نخواهد شد و در مقوله حفظ بهداشت و امنیت مسافر طبق یک استاندارد نظارت خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو