مدیران خودروعصر اعتبار

در نشست خبری مطرح شد;

مشارکت خیرین پروژه های عمرانی روستایی را به بهره برداری رساند

عصر ساختمان- انجمن خیرین راه و ترابری با مشارکت ۲۰ درصدی دولت بخشی از پروژه های عمرانی روستا هارا به مرحله بهره برداری رساند.

مشارکت خیرین پروژه های عمرانی روستایی را به بهره برداری رساند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ولی فهیمی مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری در نشست خبری در خصوص برخی از اقدامات انجام شده، اظهار کرد: مشارکت 20 درصدی دولت در این سال‌ها با انجمن خیرین راه و ترابری موجب شد تا بخشی از طرح های عمرانی در مناطق روستایی به بهره برداری برسد که البته کمک و حمایت دولت به انجمن سبب تسریع و تسهیل در امور خواهد شد یکی نیاز های اولیه طرح های عمرانی توسعه زیرساخت ها در مناطق کشور از سوی دولت خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه حدود 900 کیلومتر از سال 93 تا 95 به مرحله ی بهره برداری رسیده است ادامه داد: 25 جاده‌ حادثه خیز در مناطق روستایی اصلاح شده همچنین با شناسایی خیرین برای تامین اعتبارات مالی انجمن برنامه ای برای طرح های توسعه ای سال آینده تنظیم کرده است.

    سید حسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی و عضو انجمن خیرین راه و ترابری نیز با اشاره به بخش زیادی از مناطق روستایی از مسیر های استاندارد بهره مند هستند اعلام کرد: 92 درصد جمعیت روستایی کشور از آسفالت برخوردار هستند که البته هنوز روستاهای مناطق مرزی و کوهستانی از مسیر های استاندارد بی بهره هستند.

    وی با بیان اینکه در سه سال اخیر بخشی از مسیر های روستایی آسفالت شده است افزود: 9 هزار کیلومتر از مسیر های آسفالت شده که 8 هزار کیلومتر آن به بخش روستایی اختصاص یافته است که از این میزان 2 هزار کیلومتر با مشارکت انجمن خیرین راه و ترابری به مرحله بهره برداری رسیده است.

    میرشفیع با بیان شرایط بحرانی تخصیص اعتبارات دولت به بخش راه تصریح کرد: در دو سال اخیر  مقرر شد هزار و 150 میلیارد تومان به راه های روستایی اختصاص یابد که از این میزان فقط یک میلیارد تومان آن به این بخش اختصاص یافته است.

    عضو انجمن خیرین راه و ترابری در ادامه گفت: مطالبات بخش زیادی از پیمانکاران از پروژه های عمرانی همچنان پرداخت نشده است که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز امور مالی خانواده های این افراد دچار مشکل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار