مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر استان ایلام در دولت تدبیر و امید

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اقدام های دولت تدبیر و امید برای تکمیل واحدهای مسکن مهر گفت: بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر این استان در طول سه سال و نیم گذشته (دولت یازدهم) واگذار شده است.

واگذاری ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر استان ایلام در دولت تدبیر و امید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سید کمال الدین میرجعفریان  با اشاره به تلاش های دولت یازدهم برای تکمیل هر چه سریعتر و با کیفیت واحدهای مسکن مهر‌ اظهار کرد: در مجموع 18 هزار و 133 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه، خود مالک و بافت های فرسوده در استان ایلام احداث شد که از این تعداد تاکنون 15 هزار و 99 واحد تحویل متقاضیان شده و 2 هزار و 134 واحد نیز باقی مانده و هنوز تحویل نشده است.
    وی از تکمیل و آماده سازی یک هزار و 100 واحد دیگر از واحدهای باقی مانده مسکن مهر در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد واحدهای باقی مانده یک هزار و 430 واحد فاقد متقاضی است که بیشتر در شهرستان دهلران و بخشی کمی نیز در شهرستان دره شهر قرار دارد.
    مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: بعد از ابلاغ تصمیم واگذاری واحدهای مسکن مهر با حذف شروط چهارگانه، اداره کل راه و شهرسازی طی فراخوان و از طریق اطلاع رسانی گسترده در رسانه ها اعلام کرد متقاضیان خرید این واحدها بدون توجه به چهار شرط مذکور می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.
    میرجعفریان یادآور شد: از زمان اعلام واگذاری آزاد واحدهای مسکن در شهرستان دهلران و بخشی از واحدهای شهرستان دره شهر با وجود تلاش دولت برای به سرانجام رساندن این منازل، هنوز مشکلات آنها پا برجاست و مردم تمایلی برای خرید این واحدها ندارند.
    وی از اعطای تهسیلات 300 میلیون ریالی برای واگذاری این واحدها خبر داد و گفت: امیدواریم با این اقدام تمایل متقاضیان برای خرید این واحدها، مشکل واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر بدون متقاضی شهرهای دهلران، موسیان و بخش محدودی از شهرستان دره شهر حل شود.
    مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا با حل مشکلات واحدهای باقی مانده مسکن مهر پرونده این پروژه ملی در سطح استان ایلام تا نیمه اول سال 96 بسته شود.
    در مجموع 18 هزار و 133 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه، خود مالک و بافت های فرسوده در استان ایلام احداث شد که از این تعداد تاکنون 15 هزار و 99 واحد تحویل متقاضیان شده و 2 هزار و 134 واحد نیز باقی مانده و تحویل نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی