مدیران خودروعصر اعتبار

فهرست برداری مختصات پستی ۲۵۶ هزار واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان- مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: مختصات پستی ۲۵۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی این استان طی سال جاری در راستای تعیین کد پستی ۱۰ رقمی فهرست برداری شد.

فهرست برداری مختصات پستی ۲۵۶ هزار واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، ایرنا، حسین عنایتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اینک 506 هزار رکورد کد پستی شهری و روستایی شامل 406 هزار رکورد شهری و 100 هزار رکورد روستایی در استان به هنگام سازی شده است.
    به گفته وی، به هنگام سازی رکورد کد پستی با هدف تعیین کد 10 رقمی پستی با عنوان طرح سراسری سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان، طرح (GNAF) از تیرماه سال 94 در کشور آغاز شد.
    مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به هنگام سازی اماکن در شهرها در استان 100 درصد انجام شده و در روستاها 70 درصد انجام و بزودی تکمیل می شود.
    عنایتی تصریح کرد: پس از بهنگام سازی رکورد پستی با هدف تعیین کد 10 رقمی پستی، رکوردها در سامانه سینا ثبت و بارگذاری می شود که امسال تاکنون 60 درصد مختصات پستی استان در این سامانه جانمایی شده است.
    به گفته وی، مختصات پستی طرح های مسکن مهر نیز با جدیت دنبال می شود که تاکنون 12 هزار رکورد پستی در شهرک های مسکن مهر بروجن و شهرکرد مختصات برداری و پلاک پستی 3 هزار واحد مسکن مهر در شهرک منظریه شهرکرد نصب شده است.
    عنایتی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 7 میلیون و 500 هزار مرسوله پستی در استان جابه جا شده است که از این تعداد 2 میلیون و 800 هزار مرسوله وارده به استان و 4 میلیون و 700 هزار مرسوله از استان صادر شده است.
    به گفته وی، در همین مدت 33 هزار مورد خرید و فروش اینترنتی به ارزش 28 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط شرکت پست در استان توزیع شده است.
    وی با بیان اینکه شرکت پست عضو اتحادیه جهانی پست است، ادامه داد: امسال تاکنون 78 مورد بسته پستی از خارج از کشور به استان وارد و 255 مورد بسته پستی از استان به خارج از کشور صادر شد.
    به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار و 730 مورد خدمات نیابتی ثبت اسناد و املاک، 39 هزار و 400 مورد ثبت کارت هوشمند ملی، 3 هزار و 400 مورد خدمات نیابتی فنی و حرفه ای، 9 هزار و 700 مورد خدمات نیابتی سوء پیشینه و 4 هزار و 400 مورد خدمات نیابتی کارت هوشمند رانندگان توسط شرکت پست انجام شده است.
    مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: در ابتدای دولت یازدهم سرانه مرسوله پستی در استان 4.1 و هم اینک 6.2 است و طی همین مدت نیز طرح به هنگام سازی کد پستی در استان 225 هزار رکورد انجام و هم اینک 506 هزار رکورد انجام شده است.
    وی افزود: خرید و فروش اینترنتی در ابتدای دولت تدبیر و امید در استان 18 هزار مورد بود و هم اینک با گسترش خدمات الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات به 36 هزار مورد ارتقا یافته است.
    هم اینک حدود 350 واحد پستی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار